رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان گفت: اولین دوره مسابقات دوچرخه سواری بانوان در کاشان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۱۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۷ 05 July 2020

محمدجواد سلامیان زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری اولین دوره مسابقات دوچرخه سواری بانوان در کاشان اظهار داشت: این مسابقات به مناسبت فرارسیدن روز عفاف و حجاب در روز شنبه ۲۱ تیرماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات انتخابی تیم هیئت دوچرخه سواری بانوان شهرستان کاشان نیز است، ابراز داشت: به نفرات برگزیده این مسابقات که در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود حکم قهرمانی و جوایزی به رسم یادبود اهدا می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان تصریح کرد: استادیوم ۱۵ هزار نفری شهرستان کاشان محل برگزاری این مسابقات است.

وی با بیان اینکه علاقه مندان برای شرکت در این مسابقات تا پایان وقت اداری پنج شنبه ۱۹ تیرماه با مراجعه به اداره ورزش و جوانان کاشان فرصت ثبت نام دارند، خاطرنشان کرد: ارائه کارت بیمه ورزشی و همراه داشتن وسایل ایمنی دوچرخه سواری همانند کلاه و دستکش برای متقاضیان شرکت در این مسابقات الزامی است.

سلامیان زاده افزود: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری کاشان تنها مکان فعالیت مورد تأیید هیئت دوچرخه سواری کاشان برای بانوان علاقه مندان به این رشته است که بانوان کاشانی می‌توانند با حضور در این مکان زیر نظر مربی مورد تأیید این هیئت آموزش و یا به ورزش دوچرخه سواری بپردازند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار