طرح تکمیل و توسعه فیبرنوری فرمانداری‌های استان روز یکشنبه از طریق ویدئو کنفرانس با حضور استاندار اصفهان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۱۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵ 05 July 2020

استاندار اصفهان در این آیین بهره برداری گفت: حرکت دنیا به سمت بهره گیری از فناوری‌های جدید و هوشمند است و توسعه این اقدامات در استان و کشور جای خوشحالی است ولی باید پیش از این اقدامات لازم انجام می‌شد.
عباس رضایی تاکید کرد: راه‌اندازی این طرح با کمک فرمانداری‌ها و مخابرات نماد همنوایی و مشارکت موثر و مصداق یک اقدام فناورانه است.
وی تصریح کرد: البته لازم است مخابرات با رفع عیب‌ها، کیفیت خدمات خود را ارتقا دهد تا برخی گلایه‌مندی‌های مردمی برطرف شود.
استاندار اصفهان با اشاره به خدمات جمهوری اسلامی در حوزه گسترش زیرساخت‌های ارتباطی، افزود: امروز اینترنت تا دورترین روستاها گسترش پیدا کرده است.
وی تصریح کرد: کرونا نشان داد دولت الکترونیک، خرید الکترونیک، برگزاری جلسات به صورت مجازی و ده‌ها فرصت دیگر از زمینه‌های استفاده صحیح از زیرساخت‌های ارتباطی و فصای مجازی است.
رضایی با اشاره به خدمات دولت در حوزه‌های مختلف، گفت: دولت در کنار توجه به زیر ساخت‌های توسعه، توجه به محرومین را در دستور کار قرار داد که از جمله آن تفاهم‌نامه اخیر استانداری اصفهان با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و  کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور ساخت چهار هزار واحد مسکونی در شهرها و روستاهای استان برای محرومین است که با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه به امضا رسید.
همجنین معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت استانداری اصفهان در این آیین گفت: طرح توسعه شبکه فیبر نوری فرمانداری‌های استان با هدف فراهم کردن زیرساخت‌های ارتباطی انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال گذشته در دستور کار قرار گرفت.
ایوب درویشی افزود: توسعه این زیرساخت فرصت خوبی برای توسعه ارتباطات صوتی و تصویری، افزایش پهنای باند فرمانداری‌ها و امنیت بیشتر  شد که با همکاری مشترک فرمانداران و مخابرات استان محقق شد.
با تکمیل و توسعه طرح فیبرنوری فرمانداری‌های اصفهان ۲۴ فرمانداری استان به شبکه فیبرنوری متصل و امکان ارائه خدمات الکترونیکی در این مراکز بیشتر شد.
به گفته مدیران مخابرات اصفهان این بستر با بهره‌گیری از فیبر نوری صددرصد ایرانی طی یک سال گذشته پیاده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار