سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نطنز گفت: در حال حاضر در سطح شهرستان نطنز هزار و ۲۰۰ تخت جهت اسکان گردشگران وجود دارد و از این حیث رتبه سوم اقامت در استان اصفهان را داراست.
کد خبر: ۸۷۰۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴ 03 July 2020

حسین یزدان‌مهر اظهار کرد: شهرستان نطنز با دارا بودن هزار و ۲۰۰ تخت اقامت، رتبه سوم را در بین شهرستان‌های استان اصفهان به خود اختصاص داده است.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نطنز گفت: نظر به اینکه شهرستان نطنز در حوزه گردشگری به ویژه جاذبه‌های تاریخی و طبیعی از پتانسیل بالایی برخوردار است، گردشگران با شوقی بی‌نظیر یکی از مقاصد سفر خود را مسافرت به این منطقه انتخاب می‌کنند.

یزدان‌مهر افزود: در حوزه اقامت و پذیرایی در شهرستان با سرمایه گذاری بخش خصوصی زیر ساخت‌های مناسب و شایسته‌ای در کیفیت‌های مختلف ارائه گردیده است و در حال حاضر هزار و ۲۰۰ تخت جهت اسکان گردشگران در منطقه وجود دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه میزان پذیرش و اسکان اکثر واحدهای اقامتی کمتر از حد نرمال اشغال می‌باشد نیاز به ایجاد واحد تفریحی و سرگرمی در راستای جذب و ماندگاری بیشتر گردشگران در سطح شهرستان احساس می‌شود.

یزدان‌مهر از سرمایه گذاران علاقمند در حوزه گردشگری درخواست کرد قبل از هرگونه اقدامی در خصوص سرمایه گذاری در این بخش با حضور در اداره، نسبت به برگزاری جلسه مشترک با کارشناسان این حوزه برای هماهنگی بیشتر و با ایجاد بستری مناسب و در خور شأن و نیاز شهرستان نسبت به ساماندهی زیر ساخت‌های موجود اقدام شود.

منبع: ایمنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار