دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی هرمزگان گفت: امروز نقطه اصلی عمل به وصیت شهدا در تبعیت از رهبری است و ما به عنوان کشوری که رتبه 18 قدرت اقتصادی جهان، رتبه 20 صادرات و پنجمین کشور ثروتمند جهان در حوزه منابع هستیم، هرگز نباید متوقف شویم و مدعیان بجای یأس و ناامیدی، تقویت‌کننده انسجام ملی و اقتدار کشور باشند و فکری به حال بی‌بصیرتی خود کنند.
کد خبر: ۸۷۰۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ 02 July 2020

به گزارش «تابناک»؛ پرویز سالاری عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: جریان مدعی اصلاحات که اکنون باید پاسخگوی دوران مدیریت خود باشند، با نوشتن نامه‌های پرحاشیه به رهبر معظم انقلاب اسلامی بدنبال فرافکنی است.

وی با اشاره به نامه اخیر موسوی خویینی‌ها به رهبر فرزانه انقلاب، همزمانی انتشار این نامه با موج‌سازی‌های رسانه‌های صهیونیستی را دلیلی بر وجود پشت‌پرده‌ای سازمان یافته از سوی جریانات معلوم‌الحال دانست و بیان داشت: این همان جریانی است که عامل تندروی‌های دهه 60 است و اکنون ژست مدعی به خود گرفته‌اند.

امثال خویینی‌ها دلداده غرب هستند/ وانهادن همه امور به برجام سبب این وضعیت کنونی در اقتصاد شده است

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی هرمزگان، عملکرد 7 ساله دولت روحانی را مورد اشاره قرار داد و گفت: این نامه بدنبال برداشتن بار سیاسی عملکرد ضعیف این دولت از دوش خود و انداختن آن بر دوش نظام جمهوری اسلامی است و آقای خویینی‌ها اگر صداقت داشت، می‌بایست این نامه را ابتدا به مجمع روحانیون و سپس به روحانی و جهانگیری و نوبخت می‌نوشت و از آنها در قبال عملکردشان توضیح می‌خواست.

سالاری خاطرنشان کرد: در یک نگاه ساده می‌بینیم که ناپختگی و عدم کارآمدی فعلی حاصل برجامی بود که اقتصاد کشور را با آن گره زدند و پس از آن نیز با کنار کشیدن آمریکایی‌ها که برخی شب و روز خواب آنها را می‌بینند، توانمندی داخلی را زمین‌گیر کردند و اقتصاد کشور را به سوی شرایط کنونی سوق دادند.

وی گفت: اکنون وقت آن است که خواص بویژه خواص اصلاح‌طلب با مرزبندی مشخص نسبت به اظهارات و تفکر خویینی‌ها، نسبت خود را با مواضع عزت‌مندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی مشخص کنند و نامه سراسر کذب و توهین خویینی‌ها که بیشتر شبیه بیانیه‌های صهیونیستی است، را محکوم کنند.

این فعال سیاسی هرمزگان با تصریح بر این که بخش بزرگی از مشکلات کنونی اقتصاد داخلی نتیجه سوءمدیریت‌هایی است که در سال‌های اخیر شاهد آن بوده‌ایم، ادامه داد: برخی عاشقان و شیفتگان غرب، کوچک‌ترین اعتقادی به توانمندی داخلی ندارند و حالا که دوران مدیریت ضعیف‌شان به سر رسیده است، با درج چنین نامه‌هایی که مواضع عزت‌مندانه ملت ایران را زیر سوال می‌برد، خوراک رسانه‌های و تبلیغی بر علیه جمهوری اسلامی ایران فراهم می‌کنند.

پرویز سالاری اظهار کرد: اقتدار امروز در برابر مستکبران، محصول مقاومت رهبری معظم انقلاب اسلامی و همراهی همه‌جانبه مردم است و نگاه رو به جلوی ایشان را می‌توان در بیانیه گام دوم انقلاب دید که بهره‌مندی از ظرفیت جوانان را یک مطالبه ملی قرار داده‌اند و رشد و پیشرفت این کشور در گروی حرکت بر مدار رهبری و سپردن امور به جوانان و اتکای به سرمایه‌های داخلی است.

وی با یادآوری حماسه عظیم و پرشور وداع ملت ایران با پیکر شهید سلیمانی، این حضور عظیم را پاسخ محکمی به وادادگان در برابر غرب دانست و بیان کرد: جنگ رسانه‌ای بر علیه ایران در سه جبهه اروپا، عربستان و آمریکا در جریان است و می‌خواهند با بمباران خبری بر علیه ملت ایران، به طور مستمر اوضاع داخلی کشور را به هم بریزند ولی مهم‌ترین مولفه موثر در امنیت کشور یعنی ارتباط عمیق مردم و رهبری، تاکنون مانع از آسیب به کشور شده است و تداوم این مسیر نیز در گروی تداوم همین راه است.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اضافه کرد: آقای موسوی خویینی‌ها در تمامی سال‌های بعد از انقلاب در ساختار نظام نقش داشته‌اند و اکنون ایشان باید بجای طلبکار بودن، عملکرد خود را تشریح کنند.

سالاری حفظ وحدت و هماهنگی نیروهای جبهه انقلاب را بسیار ضروری‌تر از هر زمان دیگری خواند و اظهار داشت: امروز نقطه اصلی عمل به وصیت شهدا در تبعیت از رهبری است و ما به عنوان کشوری که رتبه 18 قدرت اقتصادی جهان، رتبه 20 صادرات و پنجمین کشور ثروتمند جهان در حوزه منابع هستیم، هرگز نباید متوقف شویم و مدعیان بجای یأس و ناامیدی، تقویت‌کننده انسجام ملی و اقتدار کشور باشند و فکری به حال بی‌بصیرتی خود کنند.

وی حفظ روحیه جهادی در جامعه و دوری از اشرافی‌گری را مهم‌ترین رمز توفیق نظام اسلامی دانست و گفت: برخورد محکم و با صلابت با فساد، صدای بسیاری را درخواهد آورد اما دستگاه قضایی ما باید برای پاک‌ساختن دامان نظام از وجود مفسدان، این مطالبه مهم مردم و رهبری را با جدیت پیگیری کنند تا امید هرچه بیشتری به نظام و انقلاب در دل مردم ایجاد شود.

انتهای پیام/*

 

برچسب ها: پرویز سالاری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار