کد خبر: ۸۶۹۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۲ 01 July 2020

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: در حال حاضر تیم‌داری باشگاه فولاد در فوتبال بانوان مطرح نیست و تمرکزمان فقط روی هشت بازی باقی‌مانده از لیگ برتر است.

سعید آذری در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این سؤال که آیا مطرح شدن تیم‌داری باشگاه فولاد در فصل آینده لیگ برتر فوتبال بانوان صحت دارد؟ اظهار کرد: چنین چیزی فعلا صحت ندارد و من انتشار چنین خبرهایی را در فضای مجازی تکذیب می‌کنم. فعلا تمرکز ما روی هشت بازی باقی‌مانده لیگ برتر آقایان است و ان‌شاءالله یک موفقیت کسب کنیم.

تیم‌داری فولاد در فوتبال بانوان مطرح نیست

وی در پاسخ به این سؤال که حتی گفته می‌شود سرمربی تیم بانوان فولاد انتخاب شده است؟ گفت: خیر این موضوع درست نیست. در حال حاضر تیم‌داری باشگاه فولاد در بخش بانوان مطرح نیست و هر حرکتی در باشگاه‌های کل کشور تا مصوبه هیات مدیره نشود و از طریق سایت رسمی باشگاه اعلام نشود، صحت ندارد.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه فولاد در کل قصد تیم‌داری در لیگ برتر فوتبال بانوان را دارد؟ گفت: به هر حال فعلاً تمام تمرکز روی بازی‌های پیش‌رو است و این‌که سیاست‌های باشگاه در آینده به چه شکلی خواهد شد، ان‌شاءالله باید اجازه دهید یکی دو بازی دیگر از لیگ برتر آقایان انجام شود تا ببینیم وضعیت به چه صورت خواهد شد.

فولاد قابلیت کار در چند رشته را دارد

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان خاطر نشان کرد: باشگاه فولاد پتانسیل و قابلیت افزایش تعداد رشته‌های ورزشی تحت پوشش خود را دارد و باید ببینیم در مجموع چه تصمیمات کلانی در آینده گرفته می‌شود و ان‌شاءالله اگر وقتی بود و موافقتی صورت گرفت می‌توانیم در رشته‌هایی که خوزستان خاستگاه آن‌ها است، با موافقت هیات مدیره وارد کار شویم.
 
وی در ادامه درباره عملکرد تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از ۲ برد متوالی اخیر نیز گفت: شرایط این روزهای تیم فولاد مستلزم تلاش‌های زیادی بوده که صورت گرفته است و این تلاش‌ها حاصل یک کار گروهی هماهنگ و با یک وظیفه مشخص برای هر فردی است که تعیین کرده‌ایم و همه در مجموعه باشگاه فولاد همان کاری را انجام می‌دهند که وظیفه‌شان است.

تصمیم‌گیری‌ها در قالب کار گروهی است

وی افزود: در برخی سازمان‌ها مشاهده می‌شود که نفر اول آن سازمان برخلاف آقای محمدی، مدیرعامل شرکت فولاد می‌خواهد در تمام تصمیمات باشگاه دخالت کند اما این مهم از سوی آقای محمدی در باشگاه فولاد وجود ندارد و او کار را به هیات مدیره باشگاه فولاد واگذار کرده است و هیات مدیره نیز کار را به خوبی انجام می‌دهد. البته ما به صورت مرتب از نقطه‌نظرات آقای محمدی که اتفاقاً خود نیز در گذشته یک فوتبالیست بوده است، استفاده می‌کنیم ولی تمام تصمیم‌گیری‌ها در قالب یک کار گروهی است و خدا را از این بابت شکر می‌کنم.

۵۰ درصد راه مانده است

آذری عنوان کرد: امروز فولاد به جایگاهی رسید که تا این لحظه استحقاق آن را دارد. برای رسیدن به این جایگاه همه فوق‌العاده زحمت کشیدیم و شرایط سختی را پشت سر گذراندیم اما هنوز هم اتفاق خاصی برای فولاد رقم نخورده است. من معتقدم فعلاً ۵۰ درصد راه را پشت سر گذاشته‌ایم و ۵۰ درصد دیگر، هشت بازی باقی‌مانده است. هشت بازی باقی‌مانده، حکم هشت بازی حیثیتی را برای ما دارد و تلاش می‌کنیم کار را به خوبی انجام دهیم.

اساسی‌ترین مشکل لیگ برتر، کرونا است

وی درباره نگرانی‌هایی که در حال حاضر برای این تیم وجود دارد، گفت: اساسی‌ترین مشکل همه تیم‌های لیگ برتری، کرونا است. من خیلی خیلی برای تمام تیم‌ها نگران هستم. زیرا تیم‌ها به سفر می‌روند و در حین بازی نیز بازیکنان جنگ‌های من تو من دارند. امیدوارم تیم‌ها از این موضوع آسیبی نبینند.

آذری ادامه داد: دومین نگرانی من این است که دما در خوزستان به سمت ۵۰ درجه رفتن است و این جای نگرانی است. فکر می‌کنم یکی از دلایلی که باعث شد ما در دو بازی قبلی‌مان به پیروزی برسیم این بود که بازیکنان‌مان در حال وفق شدن با آب‌وهوای اهواز هستند. ما علاوه بر اردوی تهران، ۲۰ روز هم در اهواز تمرین کردیم اما در مجموع امیدوارم گرما ما را اذیت نکند.

دلیلی ندارد وارد حواشی شویم

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره مدیریت تیم برای دوری از حواشی نیز گفت: ما بازی اصلی‌مان را در زمین انجام می‌دهیم و وارد حواشی بعد از بازی نمی‌شویم. حتی ممکن است در برخی بازی‌ها حواشی بر متن کار بچربد ولی ما نباید اجازه دهیم وارد چنین بحران‌هایی شویم. به ویژه وقتی بازی را هم برده‌ایم و دلیلی ندارد وارد این قضیه شویم. خوشبختانه آقای نکونام و بازیکنان‌مان هوشیار هستند و تمام تمرکزمان روی بازی درون زمین و انجام تعهدات‌مان است.

وی درباره نزدیک شدن فولاد به سهمیه آسیایی هم گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. از روز اول هم برای بهتر بودن تلاش داشته‌ایم و این هدف اصلی ما است. از روز اول هم که به فولاد آمدم، گفتم فولاد یک تیم معمولی است اما تلاش می‌کنیم روز به روز بهتر شود که خدا را شکر ۲۲ پله را پیش آمده‌ایم و باز هم تاکید می‌کنیم، ۵۰ درصد باقی‌مانده راه، هشت بازی پیش رو است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار