عنایت الله رحیمی در حاشیه جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی بیان کرد: یکی از ظرفیت‌هایی که در استان فارس هنوز بالقوه باقی‌مانده است ظرفیت استفاده از منابع معدنی در استان فارس بوده که با راه اندازی و استفاده از این ظرفیت می‌توان نقش ویژه‌ای در تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید داشت.
کد خبر: ۸۶۹۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 01 July 2020

تابناک فارس به نقل از مهر: عنایت الله رحیمی در حاشیه جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی بیان کرد: یکی از ظرفیت‌هایی که در استان فارس هنوز بالقوه باقی‌مانده است ظرفیت استفاده از منابع معدنی در استان فارس بوده که با راه اندازی و استفاده از این ظرفیت می‌توان نقش ویژه‌ای در تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید داشت.

به گفته عالی‌ترین مقام دولت در استان فارس زمینه صادرات محصولات معدنی با توجه به نوع این محصولات بیشتر از سایر محصولات تولیدی از این رو می‌توان از این ظرفیت نیز در راستای گسترش صادرات محصولات معدنی استان بهره جست.

استاندار فارس یادآور شد: با توجه به ایجاد صنایع مادر فولاد در شهرستان‌های استان می‌توان نسبت به اینجا چرخه تولید فولاد در برخی از شهرستان‌ها با همکاری سازمان صمت اقدام کرد تا امکان خام فروشی در تولید محصولات تولیدی فولاد از بین برود.

وی ادامه داد: توجه به صنایع بالادستی صنعت فولاد نیز باید در دستور کار قرار گیرد و در این زمینه برنامه ریزی صورت بگیرد و سرمایه گذار جذب شود.

استاندار فارس همچنین به گزارش ارائه شده در مورد پروژه‌های گلخانه‌ای استان اشاره کرد و گفت: سازمان جهاد کشاورزی باید وقت بیشتری را در زمینه اجرای پروژه‌های گلخانه‌ای و زنجیره‌های تولید آن بگذارد.

استاندار فارس معتقد است فعالیت‌هایی که دارای برنامه ریزی هستند منجر به شناسایی طرح‌های اولویت‌دار خواهد شد از این رو استفاده از طرح‌های اولویت‌دار به عنوان طرح‌هایی که می‌توانند خدمت رسانی بیشتر به مردم داشته باشند بایستی در دستور کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی باشد تا ضریب خدمت رسانی به مردم از طریق بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف عمرانی و سرمایه‌ای افزایش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار