ناهید فضلی در گفتگو با تابناک:
معاون آموزش ابتدایی استان کرمانشاه گفت:برای سال تحصیلی آینده «دستورالعمل اجرایی ثبت نام دانش‌آموزان» با اتخاذ تدابیردر فضایی امن و آرام، سیاست کاهش تمرکز و تفویض اختیار و در نظر گرفتن شرایط خاص مواجهه با ویروس کووید ۱۹ (کرونا) به مناطق ابلاغ شده است.
کد خبر: ۸۶۹۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰ 30 June 2020

ثبت نام دانش آموزان با رعایت پروتکل بهداشتی در کرمانشاه

ناهیدفضلی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ بر اساس راهکار ۲-۵ سند تحول بنیادین در استان برنامه‌ریزی و تمهید مقدمات لازم برای پوشش کامل دوره آموزش عمومی و برخورداری از آموزشی با کیفیت مناسب صورت پذیرفته است.

وی افزود: در راستای دستورالعمل ثبت نام کارگروه‌های استانی و منطقه‌ای و نظارت حوزه ارزیابی عملکرد، تشکیل اقدامات لازم در این خصوص انجام شده و از ادارات آموزش و پرورش تابعه استان خواسته شده است ضمن تشکیل کارگروه‌های منطقه‌ای و شهرستانی و نظارت بر فرآیند ثبت نام مدارس خصوصاً مدارس پرتردد که هر هفته گزارشی از اقدامات به عمل آمده تهیه و به اداره کل آموزش و پرورش استان ارسال شود.

معاون آموزش ابتدایی استان کرمانشاه تصریح کرد:در خصوص معرفی مدارس از نظر موقعیت جغرافیایی، جنسیت، دوره تحصیلی و نوع امکانات اطلاع‌رسانی از طریق شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد) جهت اطلاع خانواده‌ها و دانش‌آموزان صورت می‌گیرد.

فضلی خاطر نشان کرد: به ضرورت هماهنگی با ستاد کرونا و اداره کل بهداشت استان و شهرستان‌ها به منظور بهره‌مندی از دستورالعمل‌های بهداشتی با توجه به شیوع ویروس کرونا و ایجاد زمینه لازم در خصوص طراحی و اجرای پروتکل‌های بهداشتی به منظور حفظ سلامت دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان در هنگام ثبت‌نام تأکید کرد.

به گقته این مسئول، در دستورالعمل اجرایی ثبت نام دانش‌آموزان به شماره ۱۳۵/۲۰۰ مورخ ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ در راستای تسهیل در امر ثبت‌نام، دو بخش مجزای مقررات عمومی ثبت‌نام در کلیه مدارس دولتی، غیردولتی، استعداد‌های درخشان و شاهد گنجانده شده و در هر بخش شرایط و موارد لازم برای ثبت‌نام شرح داده شده است.

وی در پایان گفت: ثبت‌نام دوره پیش‌دبستانی همراه با ثبت‌نام پایه اولی‌ها آغاز و والدین ثبت نام را به روز‌های آخر موکول نکنند  و با توجه به شروع سنجش دانش‌آموزان ورودی پایه اول دبستان از نیمه دوم تیرماه جهت ایجاد نظم و رعایت پروتکل بهداشتی، اولیای نسبت به ثبت‌نام کودکان خوداقدامات و پیگیری‌های لازم را به‌عمل آورند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار