کد خبر: ۸۶۸۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۸ 29 June 2020

حجت‌الاسلام میراحمدرضا حاجتی در یادداشتی نوشت:

به نظر میرسد میان حمله نیروهای نفوذی در بدنه قوای مسلح عراق به نیروهای مقاومت مردمی حشدالشعبی و توئیت‌ها و نامه‌نگاری‌های برخی از عناصر معلوم الحال داخلی به امام خامنه‌ای شباهت‌های تامل برانگیزی باشد:

۱- در عراق آمریکایی‌ها در لباس یگان ضد تروریست عراق بر علیه نیروهای مقاومت وارد عمل شدند و در ایران هم خط آمریکایی تسلیم و ذلت با عنوان و لباس شهروندی (عبارت توئیت تاج زاده) فرمانده مقاومت در منطقه را هدف عملیات جنگ روانی دیکته شده غربی‌ها قرار می‌دهند.

۲- هر دو اقدام در مقطع ورشکستگی سیاسی ترامپ و نیاز شدید او به تلقی مردم آمریکا به موثر بودن سیاست‌های فشار حداکثری او در عراق و بر علیه ملت ایران صورت میپذیرد.

۳- در عراق عوامل اصلی تروریسم (افسران امریکایی) لباس افسران یگان ضد تروریسم میپوشند و مدافعین ملت عراق را مورد حمله قرار میدهند و در ایران هم مسببین اصلی وضعیت اسفبار قیمت ارز، سکه، خودرو و مسکن که همان مروجین گفتمان تسلیم و ذلت هم می‌باشند (من جمله شخص خوئینیها‌) با به گرو کشیدن معیشت مردم، رهبری معظم و حامی اصلی محرومین را دعوت به تسلیم کرده و مورد نقد و هجمه قرار میدهند!

۴- در عراق هدف از حمله به مقر حشدالشعبی کور کردن مبدا شلیک به امریکایی‌ها اعلام میشود و در ایران در پیامهای جریان معلوم‌الحال درخواست صریح توقف مقاومت و لزوم نرمش قهرمانانه (ذلیلانه) مقابل آمریکایی‌های عهدشکن

۵- در عراق جای جلاد و شهید عوض میشود و مدافعین دین، شرف و سرزمین در جای متهم نشسته و ساعاتی بازداشت میشوند و مؤسسین اصلی داعش در لباس یگان ضد تروریسم در مقام قاضی در جای بازجو قرار میگیرند و در ایران جریانی که سال‌ها عنان امور اجرایی کشور را به دست داشته و جاهلانه و یا عامدانه به تضعیف خط مقاومت اقتصادی پرداخته و با اعتماد توجیه ناپدیر به غربی‌ها و پایمال نمودن ظرفیت‌های داخلی، وضعیت اقتصادی امروز را رقم زده، مطالبه گر و منتقد می‌گردد.

۶...۷....۸....بندهای دیگر را میگذارم و میگذرم ؛ خلاصه کلام توطئه در بغداد از سنخ همان توئیت‌ها و نامه‌نگاری هادر تهران است باطن هر دو اقدام آمریکایی و هر دو جریان استقامت، مقاومت و عزت امت را نشانه گرفته اند.

و اما: مردم عصر امام خمینی صدای شیطانی اشعث‌های زمان را از ندای رحمانی امام انقلاب به خوبی تشخیص میدهند، گرچه گویندگان تغییر کرده‌اند اما این صدای شیطانی همان صدا است و محتوای هر دو دعوت به تسلیم و ذلت...!

دیروز در کربلا قیس بن اشعث روز عاشورا بعد از تاکید حضرت اباعبدالله علیه السلام بر عدم سازش در مقابل یزید، فریاد برآورد: یا حسین ! مَا نَدْرِی مَا تَقُولُ وَ لَکنِ انْزِلْ عَلَی حُکمِ بَنِی عَمِّک (نمی فهمیم چه میگوئی! اما کوتاه بیا و سازش کن!) و امروز هم......

بی شک علی رغم دستور کار جدید اتاق طراحی فتنه تحرکات نفوذی ها و عمال آمریکا و انگلیس، جبهه مقاومت با بصیرت و هوشیاری تحت زعامت امام خامنه ای به فتوحات بزرگتری نائل خواهد آمد، ان‌شاءالله.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار