کد خبر: ۸۶۸۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷ 28 June 2020
گروه استان ها- رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان گفت: گیلان در تحقق اعتبارات طرح تحول سلامت هنوز دچار عقب ماندگی است که باید برطرف شود.

تابناک/ارسلان سالاری امروز در نشست شورای سلامت شهرستان مرزی آستارا با اشاره به عقب ماندگی های استان گیلان در حوزه بهداشت و درمان اظهار داشت: برخی زیرساخت های آموزشی مانند دانشکده بهداشت و درمان بیش از 25 سال است که قرار است در گیلان به بهره برداری برسد اما رها شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه از مجموع 250 کلینیک تخصصی درمان در کشور، 10 کلینیک مربوط به استان گیلان بوده که هنوز به بهره برداری نرسیده است ابراز داشت: با وجود تمام این مشکلات اما نخستین آزمایشگاه تشخیص کرونا در این استان راه اندازی و تجهیز شد.
سالاری از توزیع تجهیزات درمانی لازم و وسایل حفاظت فردی در سطح بیمارستان های استان گیلان خبر داد و بیان کرد: مسائل مربوط به قرارداد پرستارانی که در بحران کرونا به صورت داوطلب در بیمارستان ها مشغول فعالیت شدند بارها در سطح ملی مطرح شد و امیدواریم که مشکلات قرارداد این قشر زحمتکش زودتر برطرف شود.
نوبخت: 5هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح های درمان و طرح تحول سلامت سرمایه گذاری می شود
نمکی: "بهداشت و پیشگیری" در طرح تحول سلامت مغفول ماند/ کرونا چه زمانی وارد ایران شد؟
اقدامات مثبت وزیر بهداشت؛ از تبدیل هر خانه به یک پایگاه سلامت تا بازنگری در طرح تحول سلامت
وی با اشاره به کمبود برخی تجهیزات و دستگاه ها در بیمارستان آستارا خاطرنشان کرد: بیمارستان آستارا هنوز از لحاظ دستگاه رادیولوژی و دیالیز کمبود دارد لذا این دو دستگاه به همراه سی تی اسکن به زودی تامین و در اختیار این بیمارستان قرار می گیرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه امکانات و ...

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار