مسؤول کانون خانواده آستان قدس رضوی استان کرمانشاه گفت: تاکنون ۴۰۰ زوج کرمانشاهی در قالب طرح همسایه از سوی آستان قدس رضوی به مشهد مقدس اعزام شده‌اند.
کد خبر: ۸۶۸۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵ 28 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس، راضیه عظیمی امروز در جمع اصحاب رسانه با تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: کانون خانواده خادمیاران رضوی برای همه رده‌های سنی برنامه‌های مختلفی در نظر دارد.

وی اشاره‌ای به برنامه‌های مختص زوج‌های جوان در قالب طرح همسایه داشت و گفت: طرحی است برای زوجینی که حداکثر دوسال از تاریخ عقد آن‌ها گذشته باشد با ثبت‌نام در کانون، برنامه‌های تا زمان شروع طرح برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.

مسؤول کانون خانواده آستان قدس رضوی استان کرمانشاه ادامه داد: طرح همسایه با ارائه برنامه‌های متفاوت به صورت منسجم در مشهد برگزار می‌شود و زوجین در قالب این طرح از طرف مشهد و تیم پشتیبانی استان به مدت پنج سال پشتیبانی می‌شوند.

وی زمان برگزاری طرح را دی و بهمن‌ماه اعلام کرد و افزود: تاکنون 400 زوج در قالب این طرح به مشهد اعزام شده که به مدت سه روز از برنامه‌های تفریحی، زیارتی و آموزشی برخوردار می‌شوند.

عظیمی در ارتباط با هزینه این اعزام، گفت: سال گذشته اعزام‌هایی که داشتیم هزینه گرفته نشد، اما یک اعزامی قبل از شیوع کرونا هزینه جزئی برای ایاب و ذهاب گرفته شد.

وی ادامه داد: زوجین پس از بازگشت از مشهد رها نمی‌شوند توسط تیم پشتیبانی اگر با مشکلات و مسائلی روبه‌رو شوند، راهنمایی می‌شوند و برنامه‌هایی را به صورت حضوری و غیرحضوری برای آن‌ها برگزار می‌کنیم.

عظیمی ادامه داد: برنامه حضوری کارگاهی با عنوان «برنامه زندگی به سبک رضوی» توسط اساتید برجسته ارائه می‌شود و حدود 15 روز یک‌بار پشتیبانان به این زوجین تماس می‌گیرند تا اگر مشکلی باشد به روانشناسان و کارشناسان کانون خانواده ارجاع داده می‌شوند.

وی در پایان، گفت:در این ایام کرونا فرصت آموزش را از دست نداده‌ایم در فضای مجازی برای خانواده‌ها، زوجین، دختران جوان و بچه‌ها برنامه‌هایی داریم حتی مشاوره را نیز تعطیل نکرده‌ایم و به صورت آنلاین و تلفنی در خدمت دوستان هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار