بر اثر شاخ به شاخ 2 خودرو پژو
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: شامگاه گذشته تصادف خونین در محور مواصلاتی شهرستان مشگین‌شهر ۸ کشته و ۱ مجروح بر جای گذاشت.
کد خبر: ۸۶۸۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲ 28 June 2020

به گزارش تابناک اردبیل، سرهنگ سید محمد صفوی اظهار داشت: متاسفانه شامگاه گذشته تصادف خونین در محور مواصلاتی شهرستان مشگین‌شهر 8 کشته و 1 مجروح بر جای گذاشت.

وی افزود: این حادثه دلخراش بر اثر شاخ به شاخ پژو پارس با پژو 405 مابین روستای کنگرلو و بخش مرادلو از توابع شهرستان مشگین‌شهر رخ داده است.

صفوی تصریح کرد: تاکنون 5 نفر از سرنشینان هر دو خودرو سرصحنه و 3 نفر نیز در بیمارستان‌ و مراکز درمانی که اعزام شده بودند جان باختند و همچنین 1 نفر دیگر نیز مجروح شده است که حال این فرد نیز وخیم گزارش شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل بیان کرد: علت حادثه هنوز مشخص نشده ‌و در دست بررسی کارشناسان قرار دارد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
علت حادثه خودشیفتگی و غرور و اعتماد به سقف رانندگان و خود شوماخر بینی و حرفه ای پنداری رانندگان این مسیر و توهم اینکه تصادف مال دیگران است من حرفه ای ام.
علت بعدی در درجه دوم باریک بودن و دوبانده بودن این جاده که خطر شاخ به شاخ شدن در آن زیاد است .
علت سوم نبود پلیس و گشت نامحسوس در این جاده جهت نقره داغ کردن رانندگانی که کله شون باد داره و قوانین رو پشیزی ارزش قایل نیستند.
علت بعدی خواب سنگین و شرم و حیای بی خودی نمایندگان مجلس استان در عدم مطالبه جدی برای تخصیص بودجه برای چهار بانده کردن این مسیر قتلگاه و خون آشام
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار