کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اعلام اینکه روند دمای هوای استان تا بعد از ظهر روز جمعه افزایشی است، گفت: دمای هوا تا روز جمعه نهایتا به ۴۰ درجه سانتی گراد می رسد.
کد خبر: ۸۶۶۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷ 24 June 2020

فاطمه زهرا سیدان اظهار کرد: نقشه های هواشناسی بیانگر ناپایداری های ضعیفی بر روی استان است.

وی افزود: در مناطق شرق و مرکز استان وزش باد از شدت نسبتا بیشتری برخوردار خواهد بود و امکان وزش باد همراه با گرد و خاک در این مناطق وجود دارد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان گفت: طی روزهای جمعه و شنبه در ساعات بعد از ظهر و شب، شرایط برای وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در مناطق شرق، شمال و تا حدی مرکز استان مهیا است.

وی با اعلام اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان یک تا دو درجه سانتی گراد افزایش خواهد داشت، گفت: دمای هوای شهر اصفهان در گرم ترین ساعات در بعد از ظهر امروز به ۳۸ درجه سانتی گراد و کمینه دمای هوای فردا صبح به ۲۱ درجه سانتی گراد می رسد.

سیدان با اشاره به اینکه گرم ترین نقطه استان طی امروز چوپانان، خور و بیابانک و کاشان با ۴۰ درجه سانتی گراد، است، افزود: خنک ترین نقطه استان بوئین میاندشت با ۱۱ درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

این کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان با بیان اینکه تا روز یکشنبه هفته آینده در ساعات بعد از ظهر در بیشتر مناطق استان وزش باد خواهیم داشت، تصریح کرد: برای جمعه و شنبه آینده احتمال گرد و خاک در مناطق شمال و شرق وجود دارد.

وی با اعلام اینکه روند دمای هوای استان تا بعد از ظهر روز جمعه افزایشی است، گفت: دمای هوا تا روز جمعه نهایتا به ۴۰ درجه سانتی گراد می رسد، اما از شنبه کمی خنک می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار