کد خبر: ۸۶۶۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴ 24 June 2020
 
تابناک/خبرگزاری میزان- یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده پرداخت.
 

ادامه وزش باد شدید در نوار شرقی کشورکبری رفیعی در گفت‌وگوبا میزان در خصوص وضعیت جوی چند روز آینده کشور بیان کرد: روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف دارد و نوار شمالی کشور با افزایش دما همراه است.

وی افزود: طی امروز و فردا در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان بارش پراکنده رخ می‌دهد و از روز جمعه تا یکشنبه  با توجه به اینکه نفوذ جریانات خنک شمالی را به سواحل دریای خزر داریم، برای شمال آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات البرزمرکزی بارش باران و گاهی رعد و برق و زش باد و همچنین کاهش دما پیش بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: طی ۵ روز آینده وزش باد شدید در نوار شرقی کشور ادامه دارد، و وقوع باد و گردخاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا در منطقه زابل دور از انتظار نیست.

رفیعی ادامه داد: روز‌های جمعه و شنبه در شمال غرب و سواحل شمالی کشور و روز‌های شنبه و یکشنبه در دامنه‌های البرز مرکزی و شمال شرق کاهش نسبی بین ۵ تا ۸ درجه رخ می‌دهد.

این کارشناس سارمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه دریای خزر از اواخر وقت روز پنجشنبه تا شنبه مواج است، عنوان کرد: آسمان پایتخت امروز صاف خواهد بود و گاهی وزش باد در آن اتفاق می‌افتد و دمای هوای آن ۳۶ درجه بالای صفر و حداقل دما ۲۴ درجه پیش بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار