کد خبر: ۸۶۶۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹ 24 June 2020

 

تابناک/رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رودسر با تاکید بر لزوم توجه و حمایت بیشتر دولت از واحدهای صنفی آسیب دیده از کرونا گفت: بیش از پنج هزار واحد صنفی در قالب ۱۷ اتحادیه در این شهرستان رودسر فعالیت دارند. ...

به گزارش رصدرودسر،جلال حسین زاده ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز اصناف که در اتاق اصناف رودسر برگزار شد با اشاره به نقش تاثیرگذار اصناف در عرصه های مختلف انقلاب اظهار کرد:رسالت اصناف گره گشایی از مشکلات صنوف و بازاریان است.

وی با بیان اینکه اصناف نقش موثری در رشد اقتصادی کشور ایفا می کند، افزود: اصناف در جهت تامین و توزیع کالا به خصوص کالاهای اساسی که یکی از دغدغه مهم مردم است نقش اساسی دارند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رودسر با تاکید بر لزوم بسترسازی مناسب از سوی دولت برای فعالیت اصناف و بازاریان تصریح کرد: اصناف و بازاريان بايد با رعايت حقوق مصرف‌کنندگان و پرهيز از کم‌فروشي و گران‌فروشي با جلب رضايت عموم مردم آرامش را در جامعه ايجاد کنند.

وی با اشاره به آسیب جدی واحدهای صنفی در بحث بحران کرونا گفت: واحدهای صنفی و کاسبان با توجه به شیوع بیماری کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و متوقف بودن بسیاری از فعالیت‌ها، دچار خسارت زیادی شده اند لازم است ساز و کارهای مناسب برای حمایت آنها در نظر گرفته تا آسیب‌ها به حداقل ممکن کاهش یابد.

به گفته حسین زاده بیش از پنج هزار واحد صنفی در قالب ۱۷ اتحادیه در شهرستان رودسر فعالیت دارند.

به گزارش رصدرودسر در این نشست از خانواده شهدا اصناف تجلیل و امام جماعت اصناف معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار