کد خبر: ۸۶۶۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸ 23 June 2020

فعالیت های فرهنگی دانشگاه باید با رویکرد مجازی استمراریابد

تابناک/ رئیس دانشگاه پیام نور گیلان بر ضرورت استمرار فعالیت های فرهنگی دانشگاه با رویکرد مجازی و بسترهای رسانه ای مورد علاقه دانشجویان تاکید کرد.

دکتر سعید صادقی روز سه شنبه در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه پیام نور گیلان در رشت افزود: بهترین و موثرترین فعالیت های فرهنگی و تبلیغی را می توان در برهه کنونی از طریق فضای مجازی به عنوان یک عامل و نیروی موثر فرهنگی برای بالندگی و آگاه سازی و اقناع دانشجو در مقابل سیل اطلاع رسانی و هجمه های ضد فرهنگی انجام داد.

 وی تصریح کرد : ضمن آنکه سستی و کم تحرکی ما در این عرصه و کارزار فرهنگی می تواند تبعات بدی به همراه داشته باشد.

وی با قدردانی از فعالیت های فرهنگی سال ۹۸ دانشگاه پیام نور گیلان در حوزه مجازی اظهار داشت: دانشگاه پیام نور در اجرای سیاست های معاونت فرهنگی و رسالت فرهنگی خود در سال گذشته میزبان "جشنواره سراسری شعر دانشجویی از همدلی تا شکوفایی" در سطح دانشگاه های پیام نور کشور به صورت مجازی بود.

صادقی با تشریح برگزاری جشنواره شعر دانشجویی به صورت مجازی و اینکه توانستیم با بهترین عملکرد و کمترین هزینه این جشنواره را به اتمام برسانیم،  خاطر نشان کرد: ۴۰۰ اثر دانشجویی به این جشنواره ارسال شد که پس از ارزیابی،  آثار دانشجویان ۱۰ نفر به عنوان برگزیده انتخاب و معرفی شدند.

رئیس دانشگاه پیام نور گیلان با بیان اینکه این حرکت فرهنگی در سال ۹۹ در قالب "جشنواره ملی شعر و ادب دانشجویان دانشگاههای وزارت علوم" به میزبانی این دانشگاه ادامه می یابد اضافه کرد: فراخوان و نحوه شرکت در این جشنواره از طریق دانشگاه پیام  نور استان اطلاع رسانی می شود.

وی بیان داشت: تعیین اولویت های فرهنگی موثر و مورد علاقه دانشجویان، سیاست گذاری و اجرای شایسته برنامه های فرهنگی با تبلیغات خوب فرهنگی، ایجاد ساز و کاری برای پویش جمعی و فراهم کردن زمینه های مشارکت حداکثری و خودجوش در بین دانشجویان در سال ۹۹ می تواند از حرکت ها و برنامه های فرهنگی تاثیرگذار در دانشگاه پیام نور استان باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار