تابناک: همزمان با گرامیداشت هفته دولت و بهره‌برداری از یک‌هزار و 896 واحد مسکن مهر در سطح استان اصفهان، 609 واحد مسکونی مهر نیز در شهر جدید مجلسی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۲ 01 September 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید مجلسی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور در آیین بهره‌برداری از واحدهای مسکن مهر شهر جدید مجلسی، با بیان اینکه ارکان مورد نیاز برای زندگی شهری در این شهر جدید شکل گرفته و در حال تکمیل است، گفت: امیدواریم دولت با کمک قوه مقننه، بسترهای مورد نیاز برای خدمت‌رسانی به مردم ساکن در این شهرها را فراهم کند.
محسن نریمان از انجام پیگیری‌های لازم به منظور اتصال حلقه ارتباطی حمل و نقل مرکز استان با شهر جدید مجلسی خبر داد و افزود: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌ریزی‌های انجام شده این است که شهرهای جدید با استفاده از خطوط ریلی و مترو به شهرهای دیگر و به ویژه شهر مرکز استان متصل شوند.
وی با تاکید بر اینکه امکانات آموزشی، مذهبی، رفاهی و فرهنگی مطلوبی در شهر جدید مجلسی شکل گرفته است، ادامه داد: شهر جدید مجلسی توانسته با سرمایه‌گذاری‌های مطلوب، امکانات روبنایی بسیاری را برای تسهیل زندگی مردم در این شهر ایجاد کند و بر همین اساس آینده بسیار روشنی در انتظار این شهر جدید است. 
حجت‌الله غلامی، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان نیز با تقدیر از عملکرد اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی برای توسعه و تجهیز این شهر، گفت: این شهر جدید از جمله شهرهایی است ک کمترین تنش اجتماعی را به خود می‌بیند چرا که مدیران آن توانسته‌اند توسعه متوازن را در دستور کار خود قرار دهند. 
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی نیز با بیان اینکه این شهر جدید از نظر امکانات کامل‌ترین مسکن مهر را در سطح شهرهای جدید ایجاد کرده است، گفت: پروژه مسکن مهر در شهر جدید مجلسی تنها پروژه مسکن مهر استان به شمار می‌رود که دو مدرسه با 30 کلاس را در خود جای داده و از یک سال پیش تحویل آموزش و پرورش شده است.
محمدرضا احمدی با بیان اینکه بیش از 150 واحد تجاری در مسکن مهر شهر جدید مجلسی ساخته شده است، افزود: تنها فرهنگسرای استان در میان شهرهای جدید در شهر جدید مجلسی ساخته شده که پذیرای کودکان شش تا 12 سال خواهد بود؛ همچنین کلنگ ساخت پنج مسجد در این شهر به زمین زده شده که تاکنون دو مسجد به بهره‌برداری رسیده و سه مسجد باقی مانده نیز تا دهه فجر سال جاری تکمیل خواهد شد.
علی‌اصغر ذاکری هرندی، فرماندار شهرستان مبارکه نیز از دریافت مجوز تاسیس شهرداری در شهر جدید مجلسی خبر داد و گفت: به جرات می‌توان ادعا کرد کیفیت و نوع مصالح به کار رفته در مسکن مهر شهر جدید مجلسی، قابل مقایسه با مسکن مهر فولادشهر و بهارستان نیست که این موضوع سبب شده تاکنون هیچ شکایتی در مورد چگونگی ساخت این پروژه‌ها در شهر مجلسی مطرح نشود. 
نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس نیز به مشکلات موجود در شهر جدید مجلسی اشاره کرد و گفت: نبود تصفیه‌خانه فاضلاب و مصوبه طرح راه‌اندازی مترو دو مشکل اصلی این شهر جدید است که امیدواریم با همکاری و حمایت سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی، رفع شود.
علی ایرانپور با بیان اینکه اقدامات مناسبی برای افزایش سرانه فضاهای ورزشی شهر جدید مبارکه انجام شده است، افزود: رهبر معظم انقلاب تاکید کرده‌اند که در هر شهر حداقل یک سالن ورزش‌های باستانی وجود داشته باشد که با پیگیری‌های انجام شده از سوی مدیران این شهر جدید، سالن ورزش‌های باستانی مجلسی در حال ساخت است.
وی یکی از مهمترین راهکارهای افزایش اقبال عمومی برای سکونت در شهر جدید مجلسی را ساخت خط مترو عنوان کرد و یادآور شد: به عنوان نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس پیگیری‌های بسیاری برای اختصاص اعتبار ساخت مترو شهر جدید مجلسی انجام داده‌ام که امیدوارم این پیگیری‌ها به نتیجه برسد و مجلسی نیز صاحب خط مترو شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار