نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اصفهان در هفته پایان خرداد در ۵۷ عملیات امدادی به ۱۱۵ حادثه دیده در اصفهان امدادرسانی کردند.
کد خبر: ۸۶۶۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰ 22 June 2020

رئیس جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان، گفت: در هفته گذشته ۵۷ مورد حادثه گزارش شد که در این حوادث ۱۱۵ نفر آسیب دیدند و ۲۰۴ نفر نیروی عملیاتی برای امدادرسانی به حادثه دیدگان اعزام شدند.
محمد محمدی افزود: این حوادث شامل ۳۵ مورد حوادث جاده‌ای، چهار مورد حضوری، دو مورد حوادث صنعتی و کارگاهی، ۱۱ مورد شهری، یک مورد دریایی و ساحلی و چهار مورد حوادث کوهستان بوده که به جمعیت هلال احمر استان اصفهان گزارش شده است.
وی گفت: تعداد حادثه دیدگان در حوادث جاده‌ای ۹۲ نفر، خدمات حضوری پنج نفر، ساحلی و دریایی یک نفر، شهری ۱۰ نفر، کارگاهی و صنعتی دو نفر و کوهستان پنج نفر بوده است.
رئیس جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان، افزود: تعداد نجات یافتگان ۵۷ نفر بودند که از این تعداد ۴۴ نفر به بیمارستان‌ها منتقل شدند و تعداد ۱۳ نفر خدمات درمانی سرپایی دریافت کردند و چهار مورد رهاسازی شده است.
وی با بیان اینکه در حوادث جاده‌ای از تعداد ۴۲ نفر ۱۲ نفر تحت خدمات درمانی سرپایی قرار گرفتند و ۳۰ نفر به بیمارستان منتقل شدند گفت: از ۵۴ دستگاه آمبولانس‌ها در این تیم‌ها برای امداد و نجات مصدومان حوادث استفاده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار