کد خبر: ۸۶۵۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱ 21 June 2020
 

 

تابناک/مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (یک شنبه اول تیر ماه ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

جان باختن ۳ سرنشین یک پراید در تصادف آزادراه رشت – قزوین

سرهنگ جاور صفاری، سرپرست پلیس راه استان گیلان گفت: در برخورد یک خودروی پراید با یک خودرو وانت نیسان ۳ نفر در آزادراه رشت - قزوین جان باختند و ۲ نفر مجروح شدند.

او افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در آزادراه رشت - قزوین، ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست پلیس راه گیلان اظهار داشت: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل اعلامی و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه خودرو سواری پراید که در آزادراه رشت - قزوین بعد از پل خرشک در حال حرکت بوده با یک دستگاه وانت نیسان برخورد کرده است.

سرهنگ صفاری ادامه داد: در این حادثه ۳ سرنشین ۲، ۲۷ و ۳۳ ساله سواری پراید در صحنه تصادف فوت و راننده ۳۲ ساله و سرنشین ۳۵ ساله دیگر این خودرو مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

او بیان کرد: علت این تصادف از سوی کارشناسان پلیس راه، عدم توجه به جلو از سوی سواری پراید اعلام شده است.

سرپرست پلیس راه گیلان تصریح کرد: برابر ماده ۱۸۰ آئین‌نامه راهنمایی و رانندگی رانندگان باید در هر حال توجه کافی به مقابل خود داشته باشند چرا که وسیله نقلیه جلویی امکان دارد به هر دلیلی و در هر لحظه‌ای از سرعت خود بکاهد، متوقف شود یا تغییر مسیر دهد، لذا در صورت عدم توجه به جلو احتمال حادثه افزایش پیدا می‌کند.

دستگیری مرد همسر آزار در رودبار

سرهنگ حمیدرضا فیضی، فرمانده انتظامی رودبار از دستگیری مرد همسر آزار در این شهرستان خبر داد.

او افزود: در پی تماس شهروندان با پلیس ۱۱۰ مبنی بر درگیری و ضرب و جرح در یکی از روستا‌های بخش خورگام این شهرستان، ماموران انتظامی برای رسیدگی به موضوع در محل حاضر شدند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: با حضور ماموران انتظامی مشخص شد که مردی ۸۳ ساله همسر ۲۸ ساله خود را به علت خوب کار نکردن در مزرعه و اختلافات خانوادگی به طرز فجیع با چوب دستی و لوله پلاستیکی از ناحیه اعضای بدن مجروح کرده است.

سرهنگ میرفیضی ادامه داد: در هماهنگی با مقام قضایی ضارب دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و سپس با قرار مناسب روانه زندان شد.

او با اشاره به تلاش پلیس برای برقراری امنیت و آرامش جامعه، از مردم خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار