استاندار اصفهان
استاندار اصفهان گفت: نگاه فرمانداران به قلمرو فعالیت خود باید توسعه‌ای باشد زیرا هدف مجموعه استانداری و فرمانداران، توسعه استان است‌.
کد خبر: ۸۶۴۹۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵ 20 June 2020

عباس رضایی در آیین تکریم و معارفه فرماندار مبارکه گفت: اگرچه برقراری امنیت و برگزاری انتخابات، مسوولیت اساسی فرمانداران است ولی ‌هماهنگی، سیاستگذاری و نظارت بر دستگاه‌های اجرایی استان وظیفه مجموعه زیر مجموعه وزارت کشور است.
وی تاکید کرد: بنابراین توسعه و پیشرفت استان مهمترین وظیفه استانداران و فرمانداران است و باید برای نیل به این مقصود با جدیت تلاش کرد و نگاه فرمانداران یا استانداران باید نگاه توسعه‌ای باشد.
استاندار اصفهان با بیان‌اینکه این روزها شرایط سختی برای اعمال مدیریت است، افزود: در جایی که مردم کشور به واسطه تحریم‌های ناجوانمردانه و ظالمانه استکبار  در سخت‌ترین شرایط قرار گرفته‌اند و تنگناهای اقتصادی نیز از این بابت و به واسطه شرایط کرونایی متوجه جامعه است، قرار گرفتن در مسند مدیریتی، بسیار مشکل است.
وی اضافه کرد: کلیه مسوولان اجرایی، تصمیم‌گیر، قضایی، نظامی، انتظامی و همه دستگاه‌ها در چنین شرایطی در مقام عمل باید پاسخگوی مطالبات و مراجعات روزمره مردم باشند.
رضایی با بیان‌اینکه از دیدگاه قرآن، خمیر انسانی همراه سختی و تلاش سرشته شده است، گفت: شرایط سخت کنونی در مقایسه با مقاطع مختلف انقلاب، از مهمترین و بزرگترین آزمون‌هایی است که در پیش روی مسوولان قرار گرفته است‌.
وی تصریح کرد: لذت درونی خدمت به مردم که ولی نعمت ما هستند بویژه خانواده شهدا و ایثارگران که با جان خود، این فرصت‌ها را به ما داده‌اند، بسیار شیرین و بطور قطع دارای اجر معنوی است.
استاندار اصفهان گفت: فرصت خدمت را باید غنیمت شمرد زیرا این فرصت بسیار گذراست لذا با توجه به محدودیت‌هایی که برای نظام وجود دارد باید هم و غم خود را برای رفع نیازهای اساسی و ایجاد همدلی و همگرایی در بخش‌های مختلف بکار گیریم.
وی اضافه کرد: هنر دولتمردان این است که با تلاش خود در این شرایط سخت رضایت آحاد مردم، امام زمان(عج) و رهبر معظم انقلاب را فراهم کنیم.
رضایی خاطرنشان کرد: کنار گذاشتن منیت‌ها، دوری از هوای نفس، وحدت و انسجام، باور به اینکه مدیون نظام هستیم و داشتن این دیدگاه که مسوولیت پذیرفته‌ایم تا مشکلات مردم را حل کنیم، لازمه برون رفت از مشکلات و برآورده کردن مطالبات بحق مردم است. 
وی ادامه داد: پیگیری راه‌آهن اصفهان - مبارکه، توجه به مسائل زیست محیطی شهرستان، رسیدگی به مساله آب شهر جدید مجلسی که از اصلی‌ترین مسائل استان نیز هست، استقرار صنایع پیشرفته و اشتغال‌آفرین از مهمترین اقداماتی است که مجموعه دستگاه‌های اجرایی، تصمیم‌گیر، قضایی و نظامی باید با وحدت و همدلی دنبال و از این طریق توسعه شهرستان خود و به تبع آن توسعه استان و کشور را پیگیری کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار