مدیرکل اوقاف و امور خیریه اصفهان از کسب رتبه سوم اصفهان از نظر ثبت‌نام متسابقین چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بعد از استان‌های مازندران وخراسان رضوی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۹۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۶ 20 June 2020

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان حجت‌الاسلام محمد حسین بلک مدیرکل اوقاف و امور خیریه اصفهان با اشاره به برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در سال جاری، اظهار کرد: در این دوره ثبت نام متسابقین بصورت کاملا الکترونیکی از طریق سامانه میز خدمت الکترونیکی سازمان اوقاف و امور خیریه اجام شد که ۱۳۵۷نفر شامل ؛ ۴۰۲ برادر و ۹۵۵خواهر در این مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند.
وی با بیان اینکه تعداد ثبت‌نامی‌ها به نفر رشته ۱۳۵۷ نفر است، افزود: با ثبت‌نام افراد از ۲۵ شهرستان استان، اصفهان در رتبه سوم کشور از نظر میزان ثبت‌نام قرار دارد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه اصفهان با بیان اینکه مسابقات در سال ۹۹ به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود، تصریح کرد: مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قران از ۶تیر ماه در اصفهان با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به مرکزیت ۸شهرستان برگزار می شود
وی افزود: این مسابقات در رشته‌های آوایی شامل؛ رشته‌های حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ و حفظ کل، قرائت و ترتیل و دعاخوانی ویژه خواهران و برادران و رشته اذان ویژه برادران برگزار می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه اصفهان بیان کرد: چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های کتبی شامل؛ تفسیر عمومی قرآن کریم ویژه خواهران و برادران برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام بلک با بیان اینکه مرحله استانی در بازه زمانی ۱۱ لغایت ۱۷ مردادماه دراصفهان برگزار خواهد شد، افزود: برگزاری مسابقات قرآن کریم در کشور، از مرحله شهرستانی و استانی تا ملی و بین‌المللی، یکی از راه‌های ایجاد انس اقشار مختلف جامعه با قرآن کریم است.
این مقام مسئول در ادامه افزود :بیشترین ثبت نام کنندگان از شهرستان های اصفهان ناحیه یک ،اصفهان ناحیه دو ،فلاورجان ،گلپایگان ،وشهرضا هستند
وی خاطرنشان کرد: اصفهان در سال ۱۳۹۸میزبان مسابقات کشوری بود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار