استاندار اصفهان گفت: کلاس‌های آموزشی دانشگاه‌ها از 15شهریور با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت خود را آغاز می کنند .
کد خبر: ۸۶۴۹۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶ 20 June 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی روز شنبه در حاشیه برگزاری ستاد ملی مقابله با کرونا که به صورت ویدیو کنفرانس با حضور رییس جمهور برگزار شد افزود: دانشجویان غیر بومی استان‌ها به صورت مهمان و استفاده از فضای مجازی و حقیقی در کلاس‌ها حاضر شوند.

استاندار اصفهان بیان کرد: مبنای رسمی برای فعالیت آموزش و پرورش از ۱۵ شهریور است اما اختیار تطبیق به این وزارتخانه داده شده است تا از ابتدای شهریور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به بصورت گروه بندی فعالیت را آغاز کنند.

وی تصریح کرد: رییس جمهور در این جلسه بر ضرورت ایفای نقش کلیه افرادی که می‌توانند در سلامت روح و روان مردم نقش ایفا کنند مانند رسانه و هنرمندان تأکید کرد.

استاندار اصفهان گفت: همچنین ضرورت نگاه ویژه و هماهنگ توسط اصحاب رسانه، هنرمندان و شاعران مورد تاکید رییس جمهور قرار گرفت.

وی به تاکید رییس جمهور  مبنی بر صادقانه سخن گفتن با مردم اشاره کرد و اظهار داشت: باید مردم آمادگی لازم را در مواجهه بیشتر با کرونا داشته باشند و مسوولان برنامه ریزی را در راس اولویت‌های خود قرار دهند.

 

وی با اشاره به وضعیت زندان‌ها در زمان کرونا خاطرنشان کرد: هماهنگی و همدلی خوبی بین قوا وجود دارد و امروز قرار شد پروتکل‌های بهداشتی برای زندان‌ها توسط وزارت بهداشت تهیه و بر زندان‌ها نظارت داشته باشد.

استاندار اصفهان بر الزام استفاده از ماسک در هفته‌های آینده به ویژه در فضاهای بسته و مترو، تاکسی و اتوبوس تاکید کرد: مقرر شدماسک به مقدار لازم در اختیار شهروندان قرار گیرد.

به گفته وی، یکی از امر به معروف‌ها در شرایط امروز استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است که از مردم فهیم استان درخواست داریم استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در کشور زیرساخت‌های خوبی درحوزه های  مختلف بهداشت و درمان و فضای مجازی به وجود آمده که امروزه ضرورت استفاده از آن احساس می‌شود.

استاندار اصفهان خطاب به مدیران استان و بهره مندی کامل استفاده از دولت الکترونیک تاکید کرد و افزود: بازگشایی هر مکانی منوط به اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار