رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شیراز با بیان اینکه ظرفیت دفن اموات دارالرحمه شیراز به زودی به اتمام خواهد رسید، گفت: استفاده از آرامستان بهشت احمدی امری ضروری است.
کد خبر: ۸۶۴۹۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴ 20 June 2020

تابناک فارس به نقل از ایمنا:علی پارسازاد با ابراز تمایل به همکاری سازمان آرامستان‌ها و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس اظهار کرد: تمام تلاش خود را در جهت کاهش مشکلات خانواده شهدا به کار گرفته‌ایم و آمادگی هر نوع همکاری و تعامل را در چارچوب قوانین و مقررات داریم چراکه بیش از این مدیون شهدا هستیم.

وی با اشاره به بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس از بهشت احمدی گفت: در نشستی با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس در مورد اهداف مشترک و زمینه‌های همکاری دو مجموعه آرامستان‌ها و بنیاد شهید با محوریت خدمات دهی شایسته به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران بحث و تبادل نظر شد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شیراز با اشاره به قطعات پیش بینی شده برای شهدا اظهار کرد: بعضی از این تسهیلات پیش بینی شده در آئین نامه واگذاری قبور، به شهدا، جانبازان و ایثارگران اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این آرامستان اظهار کرد: تامین پیش نیازهای اصلی در تحقق اهداف مشترک میان بنیاد شهید و سازمان آرامستان به ویژه در زمینه ارائه خدمات به خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان بسیار مهم و مورد اهمیت است.

پارسازاد با بیان اینکه ظرفیت دفن اموات دارالرحمه شیراز به زودی به اتمام خواهد رسید، عنوان کرد: استفاده از آرامستان بهشت احمدی امری ضروری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار