مدیرعامل هلال احمر استان سمنان:
مدیرعامل هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه روز گذشته یک زن کوهنورد ۴۹ ساله در ارتفاعات شاهوار دچار حادثه شد، گفت: حال این فرد خوب است.
کد خبر: ۸۶۴۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳ 18 June 2020

زن کوهنورد در ارتفاعات شاهوار دچار حادثه شد/ وقوع ۲ تصادف جرحی

به گزارش تابناک سمنان: ضمن بیان اینکه ساعت ۱۶:۳۰ روز چهارشنبه ارتفاع زدگی و پیچ‌خوردگی پای راست زن کوهنورد ۴۹ ساله در ارتفاعات شاهوار شاهرود به هلال احمر گزارش شد، ابراز داشت: در پی این حادثه چهار امدادگر از پایگاه کوهستان جنگل ابر به محل حادثه اعزام شدند.

وی ضمن بیان اینکه با انتقال مصدوم به مراکز درمانی عملیات نجات این فرد ساعت ۲۰:۱۰ همان روز به پایان رسید، افزود: خوشبختانه حال این فرد خوب است اما باید گفت استفاده از کفش مناسب و داشتن راهنمای خوب در صعود به ارتفاعات نقش بسیار مهمی دارد که انتظار می‌رود لیدرها به این موارد به‌دقت توجه کنند.

مدیرعامل هلال احمر استان سمنان همچنین بابیان اینکه روز چهارشنبه تصادف کامیون و نیسان در کیلومتر ۱۰ محور فولاد محله به کیاسر ساعت ۱۲:۴۵ نیز به وقوع پیوست، ابراز داشت: دو نفر در این تصادف حادثه دیدند که یک نفر از آن‌ها توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافت.

محمدخانی در ادامه تصریح کرد: واژگونی پراید در کیلومتر ۷۷ محور سرخه به آرادان حادثه دیگری بود که ۲۷ خرداد اتفاق افتاد که مجروحان این حادثه نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی از وقوع و مهار آتش‌سوزی مراتع و باغات در کیلومتر ۱۹ محور ایوانکی به تهران، فرعی امامزاده خوش‌نام، حوالی روستای حسین آباد کروس خبر داد و گفت: در این آتش‌سوزی یک نفر دچار حادثه شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار