مسئول بسیج ورزشکاران مازندران:
شهید محمد یزدانی از قهرمانان رشته کاراته کشور در آبان سال ۱٣۶۰ در منطقه رضوانشهر به وسیله اصابت تیر توسط منافقین کوردل به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
کد خبر: ۸۶۳۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲ 15 June 2020

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران استان مازندران،حسن افشار، اظهار داشت: سازمان بسیج ورزشکاران مازندران، شهید محمد یزدانی از شهرستان عباس آباد را به عنوان شهید شاخص جامعه ورزش استان در سال ٩٩ انتخاب و معرفی کرد.

» مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران استان مازندران به ۱٢۰۰ شهید ورزشکار این استان اشاره و بیان کرد: شهید محمد یزدانی از قهرمانان رشته کاراته کشور در آبان سال ۱٣۶۰ در منطقه رضوانشهر به وسیله اصابت تیر توسط منافقین کوردل به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

چهره شاخص ورزش مازندران معرفی شد
 

» افشار بیان کرد: کنگره سراسری شهدای ورزشکار نیز در سال ٩٩ با هدف ترویج فرهنگ شهادت و ایثار و پاسداشت راه و منش شهیدان همیشه جاوید در استان مازندران برگزار می‌شود.

» وی افزود: ترویج سیره شهدا و برگزاری این یادواره‌ها علاوه بر تکریم و تعظیم خانواده شهدا به عنوان چشم و چراغ این ملت سبب ایجاد فضای معنوی و و ترویج فرهنگ پهلوانی در ورزش کشور می شود آنچه نیاز ورزش امروز ماست همین روح پهلوانی و معنوی در فضای ورزش است.

» این مسئول خاطر نشان کرد:و امروز ما وظیفه داریم با گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و از خود گذشتگی یاد شهدا را زنده نگه داریم چراکه به فرموده مقام معظم رهبری امروز فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و باید یاد و خاطره شهدا را در مقابل توفان تبلیغات دشمن حفظ کرد .خبرنگارتابناک مازندران ساری سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار