کد خبر: ۸۶۲۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹ 15 June 2020

رئیس جدید بنیاد شهید رشت معرفی شد

تابناک/با حضور فرماندار رشت و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان، کاظم صالح زاده به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران رشت معرفی شد.

به گزارش ایلنا از رشت، میرشمس مومنی زاده در جلسه تودیع و معارفه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رشت با بیان این که  بقا و تداوم انقلاب را مرهون خون شهدا و فداکاری ایثارگرانیم، اظهار داشت: مسئولیت خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران، مسئولیتی عمومی و همگانی و بر دوش همه ملت و مسئولان و مدیران در هر جایگاهی است، زیرا همگان مدیون ایثارگران و جامعه ارزشمند ایثارگری هستیم و در قبال این جامعه بزرگ متعهد به خدمتیم.

وی با اشاره به ارزش بالای کار بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمینه خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران، بهسازی گلزار شهدا و پاره ای از خدمات نوین و ارزشمند دیگر، تصریح کرد: مسئولیت مهمتر دیگر در این حوزه، بسترسازی برای الگوپذیری توسط نسل های جدید از شهدا و ایثارگران و آشنایی با فرهنگ شهادت و ایثارگری است.

 مومنی زاده با اشاره به این امر که تعداد قابل توجهی از جامعه ایثارگری یا  اعضای خانواده های آنان شهید شده یا وفات یافته اند، تاکید کرد:  اما مسئولیت خطیر حفظ و نشر فرهنگ ایثارگری و شهادت همچنان بر عهده ماست  و ترویج این فرهنگ تنها با به روز رسانی خدمات است که میسر می شود.

فرماندار شهرستان رشت در ادامه افزود: البته تفکر و سیاست گذاری در این مقوله در حد کلان و کشوری است، اما همه ما می توانیم در قالب پیشنهاد و یا انجام پاره ای از امور به صورت خودجوش در استان و شهرستان دین خود را نسبت به این عزیزان ادا نماییم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست با بیان اینکه شهرستان رشت بالغ بر 2000شهید در راستای دفاع از انقلاب تقدیم کرده است، افزود: همچنین این شهرستان دارای 8000جانباز و 1100 آزاده سرافراز است.

عبدالله پاکاری با تاکید بر لزوم خدمات رسانی مطلوب به جامعه ایثارگری، تصریح کرد: در جامعه ایثارگری علاوه بر برخی نیازمندی هایی که به طور مشخص از قبل وجود داشته، به نسبت شرایط زمان همواره یک سری نیازمندی های جدید به وجود می آید که باید در این راستا نیز اقدامات لازم صورت پذیرد.

وی با اشاره به اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران در جهت ساماندهی و بهسازی گلزارهای شهداء، گفت: قریب به 100 درصد گلزارهای شهداء در گیلان ساماندهی شده اند و در این راستا جا دارد از تخصیص اعتبار 800میلیون تومانی فرمانداری رشت برای ساماندهی گلزار شهدای رشت تشکر کنم.

در پایان این نشست ضمن تقدیر از زحمات فرامرز فرج پور، کاظم صالح زاده به عنوان رئیس جدید اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رشت معرفی شد.

گفتنی است صالح زاده اصالتاً اهل شهرستان ماسال است و ریاست بنیاد شهید ماسال، رضوانشهر، شفت و صومعه سرا را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار