کد خبر: ۸۶۲۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵ 13 June 2020

مدیرکل امور بانوان استانداری سیستان و بلوچستان تاکید کرد:

مشارکت دستگاه های اجرایی برای پوشش گسترده بانوان 2

تابناک/مدیرکل امور بانوان استانداری سیستان و بلوچستان،‌ خواستار مشارکت دستگاه‌های اجرایی مرتبط با جامعه هدف جهت گسترش پوشش بیمه‌ای زنان روستایی شد و گفت: امیدواریم با همکاری و اطلاع‌رسانی گسترده، شاهد استقبال هرچه بیشتر بانوان از این ظرفیت صندوق بیمه اجتماعی باشیم.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، فریبا برنایی بجد در دیدار با مدیر صندوق در استان سیستان و بلوچستان، ضمن تبریک پانزدهمین سال تاسیس صندوق، افزود: اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری، آماده انعقاد تفاهم نامه با صندوق است و امیدواریم با این اتفاق، شاهد گسترش پوشش بیمه ای در میان زنان و افزایش رفاه خانوارهای روستایی استان باشیم.

 

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار، حفظ کرامت انسانی و عزت نفس خانواده‌ها را از مهمترین اهداف صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر دانست.

 

امان الله شاقوزایی با اشاره به ضرورت توانمندسازی بانوان استان با عضویت در صندوق بیمه اجتماعی، اظهار داشت: فعالیت بانوان، در کمک به رشد اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی خانواده‌ها اثربخش است. هنرمندی زنان و دختران استان و خلق آثار بسیار زیبای صنایع دستی و سوزن‌دوزی همواره موجب شگفتی و تحسین دیگر هموطنان بوده است و درآمد حاصل از عرضه محصولات تولیدی و صنایع دستی در استقلال مالی و کمک به بهبود وضعیت معیشتی موثر است.

 

مدیر صندوق بیمه اجتماعی استان افزود: صندوق بیمه اجتماعی، امکان عضویت و بیمه همه دختران و زنان 18 تا 50 ساله روستایی، عشایر، ساکن شهرهای زیر بیست هزار نفر جمعیت و همچنین فعال در حوزه های صنایع دستی و کشاورزی را فراهم کرده است.

 

گفتنی است در پایان این دیدار، از تلاش‌های ارزنده مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری در جهت تلاش برای بسط و توسعه بیمه اجتماعی تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار