کمک‌های مردمی استان قزوین ، در رزمایش همدلی از ۱۰ میلیارد تومان گذشت.
کد خبر: ۸۶۱۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸ 13 June 2020

 مشارکت میلیاردی قزوینی‌ها در رزمایش همدلی

 

 
به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین، فرهادی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گفت: با حضور و مشارکت مردم، کمک‌های اهداء شده در رزمایش همدلی از ۱۰ میلیارد تومان گذشت و همچنان شاهد استمرار کمک‌های مردمی در اقصی نقاط استان هستیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اضافه کرد: تاکنون ۲۶۸ هزار پرس غذای گرم به ارزش بیش از سه میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان و ۳۲ هزار و ۱۲۹ بسته غذایی به ارزش بیش از شش میلیارد و ۱۸۴ میلیون تومان میان نیازمندان توزیع شده است.
منبع : صداوسیما

فرهادی افزود: با مشارکت مردم در اقصی نقاط استان ، آشپزخانه‌های مختلفی برای طبخ غذای گرم و توزیع بین نیازمندان راه اندازی شد که علیرغم برنامه ریزی انجام شده برای راه اندازی ۵۲ آشپزخانه، تعداد آشپزخانه‌ها به ۷۳ مورد رسیده است.

به گفته وی ، طبخ و توزیع غذای گرم شهر‌های آبیک، الوند، تاکستان به ترتیب با ۴۵ هزار، ۴۱ هزار، ۲۴ هزار  غذا بود و الوند و قزوین به ترتیب با بیش از ۶ هزار و ۴ هزار بسته غذایی توزیع شده در صدر جدول فعالیت‌های این بخش بوده اند.

فرهادی یادآورشد: کار امدادرسانی به نیازمندان همچنان ادامه دارد و کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* آماده دریافت کمک‌های اقشار مختلف مردم به نیازمندان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار