علیرضا صفری گفت: همچنین ضد عفونی مکرر و اصولی کلیه محیط بیمارستان و تجهیزات با محلول‌های استاندارد و کارا انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰ 07 June 2020
مدیر درمان تامین اجتماعی همدان گفت: تشدید اقدامات بهداشتی، گندزدایی محیط بیمارستان آتیه، افزایش آموزش و نظارت شدید بر جداسازی بیماران دارای علائم مشکوک از سایر بیماران و مراجعان با هدف پیشگیری از انتقال بیماری کرونا انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، صفری در خصوص نحوه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در محیط بیمارستان آتیه همدان اظهار داشت: همکاری و نظارت در بررسی علائم بیماری کرونا در ورودی بیمارستان و تفکیک بیماران حاد تنفسی از سایر بیماران به صورت دقیق و مستمر انجام می‌شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی همدان اضافه کرد: نظارت بر رعایت اصول کنترل عفونت در بخش کرونا توسط کارکنان درمانی کلینیکی و پاراکلینیکی و مراجعان صورت می‌گیرد.

صفری ادامه داد: همچنین آموزش مداوم و چهره به چهره همه کارکنان پزشکی، پرستاری، خدماتی و واحد‌های پاراکلینیکی در خصوص علائم، نحوه شناسایی، درمان و شیوه پیشگیری از شیوع کرونا در بیمارستان آتیه در حال انجام است.

وی بیان کرد: نصب پوستر‌های آموزشی و نیز اطلاع رسانی از طریق سیستم صوتی بیمارستان به صورت مکرر صورت می‌گیرد و اعلام پیام‌های بهداشتی با محتوای آموزش پیشگیری و کنترل کرونا در حال اجرا است.

صفری خاطرنشان کرد: همچنین ضد عفونی مکرر و اصولی کلیه محیط بیمارستان و تجهیزات با محلول‌های استاندارد و کارا انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: تمامی بخشنامه‌های ارسالی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به طور کامل انجام و آمار و اطلاعات خواسته شده ارسال و از بیماران بستری و سرپایی مشکوک با هماهمگی مرکز بهداشت تست کرونا گرفته می‌شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی همدان بیان کرد: پس از انجام تست و اطلاع جواب آزمایش از سوی مرکز بهداشت، پیگیری‌های لازم انجام می‌شود و بیمارستان با بیماران بستری شده در بخش کرونا پس از ترخیص تماس و پیگیری‌ها و آموزش‌های لازم را انجام می‌دهد.

وی گفت: همچنین آمار و اطلاعات بیماران ترخیص شده مشکوک به کرونا نیز روزانه به مرکز بهداشت و معاونت درمان دانشگاه ارسال می‌شود.

براساس اعلام رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ظهر شنبه ۱۷ خرداد در مجموع ۱۶۹ هزار و ۴۲۵ نفر به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۷۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به هشت هزار و ۲۰۹ نفر رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار