رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کوهپایه گفت: سند مالکیت تک برگ موقوفه علی جابری با پیگیری این اداره وهمکاری اداره ثبت اسناد واملاک کوهپایه صادر شد.
کد خبر: ۸۵۹۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵ 07 June 2020

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی گفت: در راستای دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان اوقاف و با هدف صیانت و حراست از حقوق موقوفات، پس از پیگیری برای موقوفه علی جابری در شهرستان کوهپایه سند مالکیت اخذ شد.مساحت این موقوفه 4200متر مربع است که کاربری این موقوفات نیز مزروعی و با نیت روضه خوانی میباشد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه کوهپایه یادآور شد: در حال حاضر بخش کوهپایه حدود 355 موقوفه و حدود 470 رقبه دارد که در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه نیز به ثبت رسیده است؛ که بزرگترین موقوفه، موقوفه-سیدمحمدحسین طباطبایی- می‌باشد.

حجت الاسلام طباطبایی یادآور شد: توفیق خدمت به امامزادگان عظیم الشان، بقاع متبرکه، اماکن مذهبی و موقوفات لیاقتی است که توسط اهل بیت (ع) به همه ما داده شده و باید تمام توان خود را برای خدمتگذاری به این امامزادگان واجب التعظیم صرف کنیم تا در روز قیامت شرمنده آنان نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار