شهردار جوانرود از تعطیلی یک هفته‌ای بازارچه جوانرود به منظور کنترل هرچه بیشتر و بهتر بیماری کرونا خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵ 06 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،فرهاد تاب زر با اشاره به سیر صعودی کرونا در استان کرمانشاه، گفت: در منطقه اورامانات هم وضعیت به همین منوال است و در این بین شهر جوانرود به دلیل تعداد بالای مسافران و گردشگرانی که وارد این شهر می‌شوند، مشکلات بیشتری در بحث ابتلا به کرونا دارد.

وی افزود: در همین راستا با برگزاری جلساتی میان استاندار، رییس دانشگاه علوم پزشکی و نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی در نهایت در ستاد کرونای استان مصوب شد که بازارچه جوانرود به مدت یک هفته تعطیل شود.

تاب زر تصریح کرد: از امروز(شنبه، 17 خرداد) فعالیت بازارچه جوانرود تعطیل شده و امیدواریم این تعطیلی بتواند تاثیر مثبتی در کاهش تعداد مبتلایان کرونای شهرستان داشته باشد.

شهردار جوانرود بر لزوم همکاری مردم در این زمینه تاکید کرد وافزود: تمام تلاش ما حفظ سلامت مردم است و اگر مردم همکاری نکنند قطعا کنترل کرونا امکانپذیر نخواهد بود.

تاب زر تصریح کرد: تنها راه مبارزه با کرونا قطع زنجیره انسانی انتقال بیماری است و مردم باید در این زمینه همکاری داشته باشند و بدانند که خطر کرونا واقعا جدی است و هرآن احتمال دارد هر یک از ما به این بیماری مبتلا شویم، لذا باید فاصله های اجتماعی بیش از پیش رعایت شده و همکاری لازم در خصوص قطع زنجیره انتقال این بیماری صورت گیرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار