اخیراً در فضای مجازی بعضی رسانه ها مطالبی را انعکاس می دهند که کمی دور از انصاف است. هنوز یک ماه از حضور سید محمد موحد در مجلس یازدهم نگذشته است که برخی ها بجای قلم با چماق مطلب می نویسند!! ای منتقدین و حامیان حاج آقا موحد و همه اقشار مختلف، بیایید تعصبات افراطی، حزبی و جناحی و قومیتی را کنار بگذاریم و یک مای واحد شکل دهیم.
کد خبر: ۸۵۸۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۳ 04 June 2020

توسعه همه جانبه در کهگیلویه بزرگ به تکامل نخواهد رسید جز اینکه دست از خودزنی ها برداریم!

ﻣﻄﻠﺒﯽ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻧﯿﺪ ﺍﺯ ﺳﺮﯼ ﯾﺎﺩﺩﺍﺷﺖ ﻫﺎﯼ مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویر احمد ﺍﺳﺖ ﻭ ﺍﻧﺘﺸﺎﺭ ﺁﻥ ﺍﻟﺰﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﻣﻌﻨﯽ ﺗﺎﯾﯿﺪ ﺗﻤﺎﻡ ﯾﺎ ﺑﺨﺸﯽ ﺍﺯ ﺁﻥ ﻧﯿﺴﺖ .شما نیز ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﻨﺪ ﺑﺎ ﺍﺭائه نظرات ﺧﻮﺩ، ﻣﻄﻠﺐ ﺫﯾﻞ ﺭﺍ ﺗﺎﯾﯿﺪ ﯾﺎ ﻧﻘﺪ کنید.

سید غفار فتحی

حقیقت تلخ است و واقعیت سخت. لاجرم باید قبول کنیم که علی رغم تمامی پیگیری ها و رایزنی های نماینده گان ادوار مخلتف حوزه شهرستان های چهارگانه کهگیلویه بزرگ در مجلس در کنار وظایف ذاتی خود که خروجی شان هم صاحب محاسن بود و هم انتقاداتی بر عملکردهایشان وارد هست.

اما باید با واقع بینی صحه بر این مطلب بگذاریم که توسعه زیر ساخت های همه جانبه در سطح شهرستان های مذکور به هیچ عنوان حدی از مثلث تکامل را سپری نکرده است و نیاز به جهادی شبانه روزی در میدان عمل هست.

حقیقتاً نماینده گان مجلس به صورت کامل مقصر صد درصدی نیستند چون در یک ضلع دیگر عملکرد دولت مردان نیز در کفه دیگر ترازوی عدم توسعه یافتگی باید سنجیده شود به گونه ای که عدم تحقق چشم اندازهای تعریف شده نیز پرده از سکانسی بر می دارد. موضوعی که اتفاقا کم تر مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و این یک آسیب ساختاری در استان ماست.

در سویی دیگر، مردم ما متاسفانه قدرت پرورش انتظارات بزرگ را ندارند. همه به نحوی خود را قهرمان یکه تاز عرصه سیاست قلمداد می کنند. حال آنکه سوپر استارها به تسلیم اراده جمعی وامدارند.

اخیراً در فضای مجازی بعضی رسانه ها مطالبی را انعکاس می دهند که کمی دور از انصاف است.
هنوز یک ماه از حضور سید محمد موحد در مجلس یازدهم نگذشته است که برخی ها بجای قلم با چماق مطلب می نویسند!!
و لازم است این افراد خوب بدانند که به راحتی می توان جوابیه های سفت و سختی بگیرند اما از آن جایی که لبیک یا توسعه یک آرمان است حقیر معتقدم استان ما علی الخصوص حوزه کهگیلویه بزرگ نیازمند به سلولی ترین و کلی ترین فریادها دارد.

ای منتقدین و حامیان حاج آقا موحد و همه اقشار مختلف بیایید تعصبات افراطی، حزب و جناحی و قومیتی را کنار بگذاریم.

بیاید چتری از همدلی را فراخوان کنیم. دست از کوبش های بی دلیل برداریم و خود زنی ها را متوقف کنیم.
بیاید نگاه های زایشی را استارت بزنیم و یک مای واحد شکل دهیم تا سرعت توسعه برکات جاودان تری عرضه کند.

براستی چه احترام برانگیز می شود ماهی که مهتاب می پاشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار