آخرین خبر از تعیین ظرفیت پذیرش وکیل در استان کرمان بر اساس نیاز حوزه های قضایی جدید؛
تأکید رییس کل دادگستری استان کرمان و درخواست از مدیران نهادهای وکالتی: وکلا در حوزه های پذیرش شده به شهروندان خدمات ارائه دهند.
کد خبر: ۸۵۸۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۱ 03 June 2020

در دیدار عباس هادی زاده رییس و محمد مهدی شجاعی نایب رییس مرکز وکلای قوه قضاییه استان کرمان با یدالله موحد رییس کل دادگستری استان کرمان موضوع ظرفیت جذب وکیل این مرکز در سال 1399 مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی مرکز وکلای قوه قضاییه استان کرمان، در این دیدار عنوان شد با توجه به افزوده شدن حوزه های قضایی جدید از جمله در جازموریان، کشکوئیه، بروات، نرماشیر، ساردودیه، فردوس و اسماعیله به حوزه های قضایی استان کرمان ظرفیت خاصی به این حوزه ها اختصاص خواهد یافت. همچنین تصریح شد با بررسی دقیق تر، در شهر هایی که نسبت به جمعیت کمبود وکیل وجود دارد، پذیرش بیشتری در آزمون جذب وکیل صورت خواهد گرفت.

رییس کل دادگستری کرمان در این دیدار از وکلای دادگستری خواست ثبت لوایح و وکالتنامه خود را به صورت الکترونیکی انجام دهند و فقط در هنگام جلسات رسیدگی و امور ضروری حضور داشته و از حضور غیرضروری در در محاکم خودداری نمایند.

یدالله موحد در ادامه با انتقاد از حضور نامنظم و عدم حضور برخی وکلا در شهرهایی که به عنوان وکیل در آن شهر پذیرش شده اند از مرکز وکلای قوه قضاییه و کانون وکلای دادگستری خواست بیش از گذشته این تخلف را پیگیری نموده و از بی نظمی در این مورد جلوگیری نمایند.

وی همچنین در مورد همکاری و انجام مکاتبات اداری و طی نمودن مراحل قانونی برای واگذاری یک قطعه زمین برای احداث ساختمان مرکز وکلای قوه قضاییه قول مساعد داد.موحد همچنین در این جلسه از نهادهای وکالتی در استان کرمان خواست مشارکت و حضور بیشتر و موثرتری در جشنواره رسانه ای قلم و عدالت داشته باشند.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار