کد خبر: ۸۵۸۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳ 03 June 2020

آیین بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی( ره) در آستانه اشرفیه برگزار شد

تابناک/همزمان با فرارسیدن ۱۴ خرداد ،آیین بزرگداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) ، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در آستانه اشرفیه برگزار شد.

امام جمعه آستانه اشرفیه در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) اظهار داشت: امام خمینی (ره) به عنوان یک رهبر بزرگ دینی نقش بسیار موثری در اتحاد و وحدت مسلمانان جهان داشتند.

حجت اسلام والمسلمین احمد طیبی با اشاره به اینکه ملت ایران با رهبری امام خمینی (ره) بساط طاغوت را برچیدند افزود: استقلال و آزادی از دستاورهای مهم انقلاب اسلامی است .

وی انقلاب اسلامی ایران را یادگار بزرگ بنیانگذار جمهوری اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: همه ما باید با پیروی از ولایت فقیه در راه پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی ایران گام برداریم.

وی با تبیین گوشه هایی از اندیشه ها و تاریخ مبارزات امام خمینی،  پیروی از ولایت فقیه را ضامن حفظ نظام و انقلاب دانست و گفت: اندیشه های امام خمینی (ره) باید به جوانان و نسل های جدید انتقال داده شود.

در ادامه این آیین که با مداحی  همراه بود ، شرکت کنندگان بار دیگر با آرمان های امام راحل (ره) و شهدا تجدید بیعتی دوباره بستند و حمایت و پیروی خود را از مقام معظم رهبری اعلام کردند.

همچنین قبل از برگزاری این آیین شرکت کنندگان با برگزاری هیئت عزاداری از محل حرم مطهر آقا سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) تا گلزار شهدای والامقام آستانه اشرفیه سوگواری کردند.

آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار