به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، محمد بهرام خواه معاون دفع و پردازش سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت در توضیح این مطلب اظهار داشت : سمپاشی دفنگاه زباله سراوان روزانه بین ساعتهای 8 صبح تا دو بعد از ظهر انجام می شود و این کار هر روز بدون وقفه با برنامه ی مشخصی صورت می گیرد.

وی افزود : در ماههای ابتدایی سال به جهت اینکه تکثیر حشرات افزایش می یابد و همچنین به دلیل گرم شدن هوا ،سمپاشی ها تا چند برابر افزایش پیدا می کند و هم اکنون روزانه به طور متوسط از دو هزار لیتر سموم مختلف  برای مبارزه با حشرات موذی استفاده می شود .

وی تاکید کرد : علاوه بر سمپاشی با تراکتور مخزن دار ،کار سمپاشی با موتورهای سمپاش دستی نیز انجام می شود و همراستا با آن نیز از 4 دستگاه سمپاش دستی 100 لیتری و یک دستگاه 20 لیتری و یک دستگاه سمپاش دودزا یا مه پاش نیز بهره گیری می گردد.

بهرام خواه ضمن قدردانی از مساعدت های سازمان عمران شهرداری رشت گفت : بحث کاور کردن زباله سراوان توسط شن و ماسه نیز به صورت مستمر ادامه دارد و مصالح مورد نیز توسط کامیون ها در این مکان تخلیه می شود

وی با تاکید بر تلاشهای این سازمان در جهت جلب رضایت ساکنین منطقه سراوان و روستاهای همجوار عنوان کرد : تمام تلاش سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت در راستای جلب رضایت اهالی و ساکنین این منطقه است و نگاه حمایتی شهردار محترم رشت و اعضای محترم شورای شهر نیز در این خصوص موجب دلگرمی همکاران این سازمان می باشد .

وی در پایان خاطر نشان کرد : سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت از هیچ کوششی برای آسایش اهالی منطقه سراوان و روستاهای همجوار دریغ نخواهد کرد .

وی ضمن قدردانی از زحمات اصحاب رسانه برای انعکاس اخبار افزود : در ایامی که کشور ما روزهای سخت پس از بحران کرونا را سپری می کند و نیازمند این امر هستیم که از ایجاد تنش و چالش پیشگیری شود از رسانه ها درخواست می شود تا با تزریق آرامش به جامعه مسوولین را در انجام فعالیت های خود یاری رسانند و از انتشار اخبار غیر موثق خودداری نموده و به منابع خبری رسمی استناد کنند.

photo_۲۰۲۰-۰۶-۰۳_۱۵-۱۳-۲۱

photo_۲۰۲۰-۰۶-۰۳_۱۵-۲۶-۰۱

photo_۲۰۲۰-۰۶-۰۳_۱۵-۲۶-۱۷