رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: طی 3 روز گذشته بیش از یک هزار و 600 راننده هنجارشکن در سطح استان مورد اعمال قانون قرار گرفته و وسیله نقلیه آن‌ها به پارگینگ منتقل شده است.
کد خبر: ۸۵۷۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰ 02 June 2020

سرهنگ محمدرضا محمدی با اشاره طرح برخورد با رانندگان هنجارشکن در استان اظهار داشت: هم اکنون در حال اجرای طرح موثری برای برخورد با رانندگان هنجارشکن در سطح استان اصفهان هستیم، به گونه‌ای که طی 3 روز گذشته بیش از یک هزار و 600 راننده هنجارشکن در سطح استان مورد اعمال قانون قرار گرفته و وسیله نقلیه آن‌ها به پارگینگ منتقل شده است.

وی ادامه داد: خودروهایی وجود دارند که شبانه با سرعت‌های غیرمجاز در بزرگراه‌های استان تردد می‌کنند که در این راستا پلاک این خودروها توسط دوربین‌های پلیس راهور ثبت و بدون شک در کمتر از 24 ساعت با راننده خاطی برخورد قانونی انجام و طبق دستور قضایی خودرو حداقل به مدت 2 هفته توقیف خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان پیرامون مصادیق هنجارشکنی تصریح کرد: استفاده از لامپ‌های غیراستاندارد (زنون)، جک‌های پنوماتیک و تغییر در وضعیت ارتفاع خودرو، شیشه دودی، خودروهای فاقد پلاک و یا دارای  پلاک مخدوش و پوشش پلاک، ایجاد هرگونه آلودگی صوتی و آلودگی هوا، ایجاد مزاحمت برای نوامیس، انسداد راه و همچنین حمل حیوانات داخل خودرو از مصادیق هنجارشکنی محسوب می‌شوند.

وی افزود: استفاده از لامپ‌های غیراستاندارد و شیشه دودی شامل جریمه 51 هزار تومانی شده و در صورت استفاده از جک‌های پنوماتیک و تغییر در وضعیت ارتفاع خودرو، وسیله نقلیه به پارکینگ منتقل خواهد شد و در صورت برگرداندن وضعیت خودرو به حالت استاندارد با دستور دادگاه ترخیص خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار