معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: کانون‌های دانش‌آموزی این جمعیت در استان به خانواده‌های آسیب‌پذیر در شرایط کرونایی بیش از 500 میلیون ریال اهداکردند.
کد خبر: ۸۵۷۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶ 02 June 2020

حیدر علی خانبازی افزود: نخستین رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه کانون‌های دانش‌آموزی با مشارکت کانون‌های دانش‌آموزی جمعیت هلال‌احمر با شعار هر مدرسه یک پایگاه همدلی و ایجاد پویش ملی حمایت کانون‌های دانش‌آموزی از خانواده‌های آسیب پذیر در شرایط کرونایی انجام شد.

وی اظهار کرد: در این برنامه ۴۴ کانون دانش‌آموزی هلال‌احمر کمک‌های نقدی و  اقلام بهداشتی و معیشتی را به ارزش ۵۲۹ میلیون و ۹۸۰ هزار ریال به شماری از خانوارهای کم بضاعت اهدا کردند.

خانبازی با بیان اینکه این کمک‌ها از ابتدای شروع بیماری کرونا  تا امروز ادامه داشت، تصریح کرد: در این راستا کمک برای هر خانوار به ارزش سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال برآورد شده است.

وی گفت: فرآیند جمع آوری هدایا از طریق همکاری دانش‌آموزان و والدین، خیران، مدیران و مربیان و همکاری داوطلبان و کارکنان جمعیت هلال احمر صورت گرفت.

خانبازی با اشاره به فرایند توزیع کمک‌ها در این رزمایش گفت: در نظر گرفتن شان و منزلت خانواده دانش آموزان نیازمند، محله‌نگری با محوریت مدارس و محله‌های حاشیه‌نشین شهر از مواردی است که به آن توجه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار