کد خبر: ۸۵۷۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵ 01 June 2020

به گزارش تابناك به نقل از  مهر، علی احسان پور ظهر امروز دوشنبه در رابطه با تازه‌ترین آمار مبتلایان به کووید – ۱۹ در استان خوزستان، اظهار کرد: مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه‌های تشخیصی کرونا در خوزستان و افزایش مراکز نمونه در شهرهای بزرگ، از دیروز تا امروز (۱۱ لغایت ۱۲ خرداد ۹۹) ۶۸۳ مورد ابتلای جدید به کووید – ۱۹ در خوزستان شناسایی شد.

وی افزود: از مجموع ۶۸۳ بیمار جدید، ۵۲۷ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۵۶ بیمار نیز بستری شدند.

سخنگوی علوم پزشکی اهواز تصریح کرد: با احتساب این ۶۸۳ نفر، کل مبتلایان به کووید – ۱۹ در خوزستان به ۱۵ هزار و ۳۳۰ نفر افزایش یافت.

احسان پور بیان کرد: در حال حاضر ۸۱۰ بیمار در بیمارستان‌های خوزستان تحت درمان هستند و با تلاش‌های مدافعان سلامت مردم تاکنون ۱۳ هزار و ۹۴۱ بیمار از بیماران بهبود یافته و یا از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

وی در ادامه گفت: متأسفانه در شبانه‌روز گذشته، ۱۴ نفر از مبتلایان به این بیماری جان خود را از دست دادند تا تعداد فوت‌شدگان ناشی از کرونا در خوزستان به ۵۷۹ نفر برسد.

بنا به گفته وی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، توجه ویژه به اجرای پروتکل‌های بهداشتی توسط اصناف و مردم و پرهیز از حضور در هرگونه تجمع در راستای کاهش خطر ابتلاء به این بیماری مورد تأکید جدی است و انتظار می‌رود که با توجه به شرایط استان بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار