سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: مراجعه بیماران سرپایی دارای علائم کرونا به مراکز درمانی و بهداشتی در سه روز اخیر در کلانشهر اصفهان افزایش یافت که نشانه خوبی نیست.
کد خبر: ۸۵۶۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳ 31 May 2020

آرش نجیمی افزود: بیماران سرپایی دارای علائم خفیف ابتلا به این بیماری ابتدا به مراکز بهداشتی منتخب مراجعه می‌کنند و در صورت وخامت حال، به بیمارستان‌ها برای بستری شدن منتقل می‌شوند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۱ بیمار مشکوک به کرونا درمراکز درمانی استان به جز کاشان و آران و بیدگل بستری شده و ۳۷ بیمار نیز با بهبود وضعیت جسمانی از ییمارستان‌ها به خانه بازگشتند.

آرش نجیمی بابیان اینکه هم اکنون ۳۰۶ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند افزود: ۹۸ نفر این افراد در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی با بیان اینکه در سه روز گذشته تعداد بیماران سرپایی مراجعهکننده به مراکز بهداشتی افزایش یافته است، اظهار داشت: از این افراد آزمایش کرونا گرفته می‌شود که در صورت مثبت بودن نتیجه آن، تحت مراقبت درمانی و پزشکی قرار می‌گیرند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از مردم خواست تا همچنان موارد بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا رعایت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار