کد خبر: ۸۵۶۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۱ 31 May 2020

توقیف ۱۰۹ دستگاه وسیله نقلیه هنجارشکن در رشت

تابناک/فرمانده انتظامی استان از تشدید اجرای طرح برخورد پلیس با وسایل نقلیه هنجارشکن در رشت خبر داد و گفت: در این طرح ۱۰۲ خودرو و هفت دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

سردار عزیزاله ملکی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در پی افزایش نارضایتی مردمی مبنی بر برهم زدن نظم و امنیت توسط عده‌ای جوان که در ساعات پایانی شب با حرکاتی نمایشی و مخاطره‌آمیز و با خودرو نسبت به برهم زدن نظم عمومی اقدام می‌کردند، طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه انجام حرکات نمایشی، تردد مکرر و ایجاد صداهای ناهنجار، از مصادیق تضییع حقوق شهروندی است، افزود: در این طرح پلیس ۱۰۲ خودرو و هفت دستگاه موتورسیکلت متخلف، هنجارشکن و مخل آرامش و آسایش مردم در منطقه گلسار شهر رشت را توقیف و روانه پارکینگ کرد.

وی برقراری امنیت و آرامش مردم را از اولویت‌های پلیس اعلام کرد و گفت: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان گیلان همچنین به اعمال قانون ۱۴۱ دستگاه خودرو متخلف در این طرح اشاره کرد، و افزود: طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و مخاطره‌آمیز وسایل نقلیه هنجارشکن به صورت مستمر در دستور کار پلیس استان گیلان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار