استاندار اصفهان در مراسمی، از خدمات محمود مسلم‌زاده فرماندار سابق شهرستان خمینی شهر تجلیل و علیرضا بصیری را به جای وی معرفی کرد.
کد خبر: ۸۵۶۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴ 30 May 2020

عباس رضایی روز شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار خمینی‌شهر افزود: اگر عادات خاصی در رفتار خانوادگی، مناسبات اجتماعی و اقتصادی داشته‌ایم باید با متناسب با تمهیدات زندگی با کرونا تغییر پیدا کند.

وی اضافه کرد: آحاد مردم و مسوولان وظیفه دارند تمهیدات را در محیط اجتماعی فردی، مناسبات اجتماعی و فعالیت‌های شغلی خود برای همجواری با ویروس کرونا پیش‌بینی و با همدلی برای از بین بردن این بیماری حرکت کنند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: کوتاهی و قصور و تقصیر در مقابله با بیماری کرونا و شیوع مجدد آن، بطور قطع عذاب و بازخواست دنیوی و اخروی را به همراه دارد.

وی ادامه داد: اگرچه نظام اسلامی و دولت تدابیر زیادی برای این مساله اندیشیده و از افتخارات ماست که در شرایط کنونی جهان که غول‌های اقتصادی شرق و غرب با رشد منفی اقتصادی، بیکاری ۱۷ درصدی یا ۱۱۰ هزار فوتی مواجهند، توانسته‌ایم با موفقیت این بیماری را کنترل کنیم.

رضایی خاطرنشان کرد: احراز مسوولیت‌ از این جهت که فرصتی برای خدمت و ادای دین به اسلام و انقلاب و شهداست، ارزشمند محسوب می‌شود ولی این روزها قبول مسوولیت با توجه به شرایط کرونایی، تحریم‌های ظالمانه استکبار و تحقق شعار جهش تولید که رهبر معظم انقلاب به عنوان شعار سال مطرح کردند، بسیار سخت است.

وی به توالی حوادث مربوط به ناآرامی‌های آبان‌ ماه، انتخابات مجلس و مدیریت کرونا اشاره و تصریح کرد: از روزهای آغازین اسفند با شروع کرونا هیچیک از فرمانداران استان مرخصی نرفتند و در بسیاری از اوقات در همان محل کار خود استراحت کردند و قبل از آن هم مباحث مربوط به ناآرامی‌ها و زمینه‌سازی برای برگزاری انتخابات، آرامش را از مسوولان استان گرفته بود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه شرایط کرونا تمام نشده است، تاکید کرد: اگر وزیر بهداشت در باره ادامه مسیر مقابله با کرونا اعلام نگرانی می‌کند به واسطه مسیر نامشخصی است که تا پایان فائق شدن بر این بیماری باید طی کرد.

وی همچنین با اشاره به تراکم بالای جمعیت در شهرستان خمینی‌شهر، خواستار برگزاری جلسه ویژه و بررسی روند نظارت‌ها در این شهرستان شد.

رضایی خاطرنشان کرد: در این شهر وفاق و همدلی خوبی برقرار است و با توجه به مدیرانی که در این شهر در بخش‌های مختلف اجرایی، بهداشتی، انتظامی، نظامی، امنیتی و قضایی وجود دارند ادامه مسیر نیز هموار خواهد بود، البته هرچند تاکنون گام‌های خوبی برداشته شده ولی لازم است فرماندار جدید با بصیرت، گام‌های بیشتری در این زمینه بردارد.

وی به همراهی مردم خمینی‌ شهر در دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: بطور قطع امروز نیز مردم این دیار با همان روحیه در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب پیشگام هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار