محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در پیامی شهادت سه تن از مرزبانان غیور هنگ مرزی سردشت به دست ضد انقلاب مزدور و ایادی ترور و خشونت را تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۵۶۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۸ 30 May 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، در متن پیام تسلیت استاندار آذربایجان غربی آمده است:

 بسم رب الشهدا و الصدیقین

 شهادت مظلومانه ۳ نفر از مرزبانان خدوم و جان بر کف هنگ مرزی سردشت را که به دست ضد انقلاب مزدور به لقاء الله پیوستند تسلیت می گویم. ملت بزرگ ایران همواره از مرزبانان شجاع و فداکار خود که در راه تأمین امنیت و آرامش هموطنانشان از جان عزیز خود گذشتند با افتخار یاد خواهد کرد. 

مرزبانان غیور کشور عزیزمان با اراده مصمم تر از همیشه ضمن دفاع از تمامیت ارضی میهن اسلامی، پاسخ قاطعی به مزدوران و ایادی استکبار از جمله آمریکا، اسرائیل و برخی کشورهای مزدور منطقه که به بهانه های مختلف به مرزهای ایران اسلامی تجاوز می کنند، داده و انتقامی سخت از دشمنان مردم و مخالفان آرامش، پیشرفت و توسعه در اسرع وقت خواهند گرفت. 

ضمن محکوم نمودن این حادثه تروریستی و تسلیت این ضایعه بزرگ به فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی)، خانواده های داغدار این عزیزان، همرزمان آنان در مرزبانی آذربایجان غربی، ملت بزرگوار ایران و مردم شهیدپرور استان آذربایجان غربی، از خداوند منان برای شهدای این واقعه دردناک عُلُوّ درجات و برای خانواده های معزز شهدا، صبر و اجر مسألت دارم.

محمدمهدی شهریاری

استاندار آذربایجان غربی   

 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار