صورت جلسه نهایی کارگروه ماده ۱۸ شهرستان اصفهان مبنی بر عودت مبلغ پرداختی بابت سرویس دانش آموزان از تاریخ ۱۵ اسفند تا پایان سال تحصیلی به اولیا، در تاریخ اول خرداد ماه توسط فرمانداری اصفهان به دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغ شد.
کد خبر: ۸۵۵۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵ 29 May 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، این اداره کل اعلام کرد: با عنایت به شرایط خاص بهداشتی حاکم بر کشور و تعطیلی مدارس و عدم استفاده دانش آموزان از سرویس حمل و نقل دانش‌آموزی، کارگروه ماده ۱۸ شهرستان اصفهان در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه تشکیل جلسه داد. صورت جلسه نهایی این کارگروه مبنی بر عودت مبلغ پرداختی بابت سرویس دانش آموزان از تاریخ ۱۵ اسفند  تا پایان سال تحصیلی به اولیا، در تاریخ اول خرداد ماه توسط فرمانداری اصفهان به دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغ شد.

در ادامه اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان آمده است: متعاقبا اداره انجمن اولیا و مربیان اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان صورت جلسه مصوب این کارگروه را جهت اجرا به نواحی شش‌گانه آموزش و پرورش شهر اصفهان ابلاغ کرد.

بر اساس این اطلاعیه والدین می‌توانند جهت تسویه حساب مالی خود از ابتدای سال تحصیلی تا ۱۵ اسفند ۹۸ به شرکت‌های سرویس دانش‌آموزی طرف قرارداد خود مراجعه کنند.

همچنین خانواده‌هایی که تا پایان سال تحصیلی هزینه‌ها را پرداخت کرده‌اند نیز می‌توانند جهت عودت مبلغ اضافه پرداختی از  تاریخ ۱۵ اسفندماه لغایت پایان سال تحصیلی، به شرکت‌های مربوطه مراجعه کنند؛ همچنین  هرگونه بخشش یا تمایل به عدم دریافت طلب خانواده‌ها، کاملا داوطلبانه می‌باشد.

در پایان این اطلاعیه آمده است: کارگروه ماده ۱۸ مدارس موظف به نظارت بر روند اجرایی این فرآیند خواهند بود و گزارش نهایی آن را پس از تکمیل فعالیت‌ها به ادارات مربوطه ارسال خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار