کد خبر: ۸۵۵۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷ 29 May 2020

دوربین‌های نظارت تصویری و ثبت تخلف در بزرگراه خلیج فارس رشت نصب شد

مدیر ایمنی و مهندسی ترافیک شهرداری رشت گفت: عملیات نصب دوربین های تصویری و ثبت تخلف در بزرگراه خلیج فارس آغاز شده و در روزهای آینده نیز تداوم می یابد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدحسن هادی‌زاده نصب دوربین‌های نظارتی و ثبت تخلف را از اساسی ترین اجزای حوزه حمل و نقل در شهرهای بزرگ توصیف کرد و گفت: میزان تردد بسیار بالا، عدم نیاز به حضور نیروی انسانی، کاهش خطای انسانی در ثبت اطلاعات، سرعت در اعمال قانون، تاثیر اجتماعی بسیار زیاد و... اهمیت و تاثیر وجود این دوربین ها را مشخص می کند.

مدیر ایمنی و مهندسی ترافیک شهرداری رشت سپس تاکید کرد: این مدیریت به عنوان متولی اصلی و ناظر عالیه ایمن سازی معابر و مدیریت مرکز کنترل ترافیک، به عنوان مسئول اصلی اجرای نصب دوربین‌ها و متعلقات آنها عملیات نصب تجهیزات ثبت تخلف در نقاط پر تصادف بزرگ راه خلیج فارس را به عنوان یکی معابر اصلی نیازمند به تجهیزات کنترل ترافیک آغاز کرده است.

مدیر ایمنی و مهندسی ترافیک شهرداری رشت خاطر نشان کرد: در طول هفته گذشته سه دکل کنسولی در بزرگراه یاد شده نصب گردید و بقیه نیز به مرور نصب خواهد شد.

هادی زاده سپس اظهار امیدواری کرد: انشاءالله با ورود دوربین ها به شبکه پایش ترافیکی سطح شهر، شاهد ارتقا ایمنی و کاهش تصادفات باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار