نماینده مردم فلاورجان و نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار به عنوان دبیران هیأت رئیسه مجلس یازدهم انتخاب شدند.
کد خبر: ۸۵۵۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹ 28 May 2020

وکلای ملت در دومین نشست علنی مجلس، اعضای هیات رئیسه مجلس یازدهم را به مدت یکسال انتخاب کردند.

در انتخابات امروز هیأت رئیسه مجلس یازدهم استان اصفهان هم در بین منتخبین نماینده داشت و حجت‌الاسلام موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان با ۱۷۱ رای و حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار با ۱۴۹ رای از استان اصفهان به عنوان دبیران هیأت رئیسه مجلس یازدهم انتخاب شدند.

امروز پس از انتخاب محمدباقر قالیباف به عنوان رئیس اجلاسیه اول مجلس یازدهم، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و علی نیکزاد به ترتیب به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه دائم مجلس یازدهم انتخاب شدند.

همچنین احمد امیرآبادی فراهانی، سیدناصر موسوی لارگانی، حسینعلی حاجی دلیگانی، محسن دهنوی، روح‌اله متفکر آزاد و علی کریمی فیروزجایی به عنوان دبیران هیأت رئیسه اجلاسیه نخست مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

در ادامه ناظران هیأت رئیسه برای سال اول مجلس یازدهم هم انتخاب شدند و بر این اساس محمدحسین فرهنگی، علیرضا سلیمی و محسن پیرهادی به عنوان کارپردازان هیأت رئیسه اجلاسیه نخست مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

پس از اینکه اعضای کامل هیأت رئیسه مجلس انتخاب شدند در برابر قرآن سوگند یاد کردند که آئین‌نامه را اجرا و بی‌طرفی کامل را حفظ کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار