محمدرضا عرب احمدی:
به گزارش تابناک سمنان: محمدرضا عرب احمدی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان گفت: عملیات اصلاح شانه خاکی و شیب شیروانی ۱۸ کیلومتر از محور معلمان جندق انجام شده است.
کد خبر: ۸۵۵۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲ 28 May 2020

عملیات اصلاح شانه خاکی محور معلمان-جندق در ۱۸کیلومتر انجام شد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان ضمن بیان اینکه اصلاح شانه خاکی و شیب شیروانی ۱۸ کیلومتر از محور معلمان جندق انجام‌شده است، بیان کرد: این محور در شهرستان دامغان درصد بالایی از میزان فوتی‌های تصادفات را در استان داشته و از این‌رو تکمیل باند دوم و ترمیم مشخصات فنی و مهندسی قطعاتی از این محور جزو اولویت‌های برنامه‌ریزی اداره کل قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه بخش اعظمی از تصادفات جاده‌ای عامل انسانی دارد که از خواب‌آلودگی تا عدم توجه به جلو و … سالانه جان هزاران نفر را می‌گیرد، بیان کرد: اصلاح شیب‌های شیروانی با هدف بهبود وضعیت راه در محور دامغان – معلمان – جندق صورت پذیرفته است.

محمدرضا عرب احمدی بیان کرد: در کنار این امر، عملیات اصلاح شانه خاکی، شیب شیروانی و ترمیم فرونشست‌های محور مذکور به طول ۱۸ کیلومتر با به کار بکارگیری ۹ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهسازی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دامغان به صورت امانی انجام‌شده است.

عرب احمدی افزود: با توجه به قرارداد منعقدشده به زودی رفع نواقص روکش آسفالت این محور نیز با استفاده از ظرفیت‌های موجود انجام و امیدواریم با انجام این اقدامات شاهد کاهش تصادفات و تلفات ناشی از حوادث رانندگی در استان باشیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار