سردار مجیدی در رابطه با ویژگی‌های مثالزدنی سردار شهید حاج میرزا محمد سلگی نیز گفت: این سردار شهید حقیقتا برای ما مثل یک معلم بود.
کد خبر: ۸۵۴۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰ 26 May 2020

فرمانده سپاه استان همدان با اشاره به این که پیروزی در عملیات بیت‌المقدی اراده الهی بود، گفت: سردار شهید سلگی برای ما بسان یک معلم بود.

به گزارش تسنیم، سردار مظاهر مجیدی اظهار داشت: یکی از فرماندهان ارشد عملیات بیت المقدس حاج محمود شهبازی فرمانده سپاه همدان بود که یک روز قبل از پیروزی این عملیات به شهادت رسید.

وی افزود: وقتی صحنه‌های سخت جنگ در ذهن تداعی می‌شود ایثار رزمندگان اسلام بیش از پیش عیان می‌گردد؛ آنجا آهن و سنگ از هجمه آتش و گلوله فرو می‌ریخت، اما از اراده و شجاعت رزمندگان کاسته نمی‌شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین همدان با بیان این که در طول تاریخ ۴ بار خرمشهر را از ایران جدا کردند و بازپس گرفته شد گفت: در آغاز جنگ ما خطوط دفاعی نداشتیم. عراقی‌ها حمله کردند و ۳۴ روز طول کشید تا در خرمشهر مستقر شدند.

سردار مجیدی عنوان کرد: شکل آرایش دفاعی عراقی‌ها نشان می‌داد آمده‌اند خرمشهر را برای همیشه جدا کنند و بر روی دیوار فرمانداری این شهر نوشته بودند" آمده‌ایم بمانیم".

وی با اشاره به این که ۳ لشکر با ۳۶ هزار نفر نیرو عملیاتی عراق در خرمشهر مستقر بود عنوان کرد:، اما در کمتر از ۲۵ روز توانستیم خرمشهر را فتح کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین همدان با تاکید بر این که پیروزی در عملیات بیت‌المقدس یک اراده الهی بود اظهار داشت: این جمله حضرت امام (ره) که می‌فرمایند "خرمشهر را خدا آزاد کرد" یک واقعیت است.

سردار مجیدی در رابطه با ویژگی‌های مثالزدنی سردار شهید حاج میرزا محمد سلگی نیز گفت: این سردار شهید حقیقتا برای ما مثل یک معلم بود.

وی با اشاره به این که سردار سلگی بزرگ همه ما بود عنوان کرد: با این حال هر کاری که می‌خواست انجام دهد از روی بزرگواری از ما که شاگردش بودیم اجازه می‌گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار