مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: 5 هزار میلیارد تومان تسهیلات به منظور حمایت از بنگاه‌های اقتصادی و کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا به این استان تخصیص داده شده است.
کد خبر: ۸۵۴۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۳ 24 May 2020

به گفته محسن نیرومند هدف از ارائه این تسهیلات جان بخشی به واحدهای آسیب دیده و تثبیت اشتغال در هتل‌ها، مراکز اقامتی و ۱۳ رسته دیگر است و این تسهیلات همچنین برای حفظ اشتغال موجود به این واحدها اختصاص می‌یابد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان افزود:  در مجموع هفت هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در استان پیش بینی شده که البته این غیر از اعتبارات حمایت از واحدهای آسیب دیده از بیماری کروناست.

وی بیان کرد: این اعتبارات از طریق بانک‌های عامل تامین خواهد شد و بین دستگاه‌های مختلف از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بهداشت و درمان و پایانه‌ها و دیگر نهادهای مسوول در ایجاد اشتغال توزیع خواهد شد.

نیرومند اضافه کرد: این دستگاه‌ها می‌توانند متقاضیان را در قالب تبصره ۱۸ قانون برنامه ششم به بانک‌ها معرفی کنند و انتظار داریم تغییراتی در نرخ سود بانکی ایجاد شود تا استقبال بیشتر و بهتری از این تسهیلات شود.    

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار