معاون مدیرکل اداری و مالی استانداری اصفهان گفت: با وجود شیوع کرونا و مصوبه ستاد ملی مبارزه با این بیماری، بین ۵ تا ۱۰ درصد ادارات و دستگاه های استان دورکاری داشته اند.
کد خبر: ۸۵۳۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳ 23 May 2020

نعمت الله اشکستانی در خصوص اعلام رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اینکه «تمام کارمندان از ۱۰ خرداد سر کار خواهند آمد»، اظهار کرد: بحث دورکاری کارمندان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ویژه برای کارمندانی که بیماری های خاص و پرخطر دارند و در معرض ابتلا به کرونا هستند، اجرا شده است.

وی با تاکید بر اینکه براساس مصوبه ستاد ملی مبازره با کرونا موضوع دورکاری کارمندان همچنان ادامه دارد، گفت: هنوز دستور جدید رئیس جمهور و حضور تنها دو سوم کارمندان لغو نشده است، اما به احتمال ۹۰ درصد موضوع دورکاری کارمندانی که بیماری پرخطر دارند، ادامه می یابد.

معاون مدیرکل اداری و مالی استانداری اصفهان گفت: برخی دستگاه ها به دلیل نداشتن زیرساخت های لازم امکان دورکاری ندارند، به این دلیل دستگاه ها و ادارات استان به صورت متفاوت نسبت به دورکاری کارمندان خود عمل می کنند.

وی تاکید کرد: حتی پیش از کرونا موضوع دورکاری کارمندان در دستگاه ها امکان پذیر بود و احتمال دارد در مصوبه جدید ستاد ملی مبارزه با کرونا مواردی برای دورکاری کارمندانی که بیماری پرخطر دارند، مطرح شود.

اشکستانی با بیان اینکه دفتر فناوری استانداری نامه ای به دستگاه ها برای برآورد موضوع دورکاری ارسال کرده است، تاکید کرد: هنوز آمار منسجمی از دستگاه ها جمع آوری نشده، اما برآورد می شود با وجود شیوع کرونا و مصوبه ستاد ملی مبارزه با این بیماری، بین ۵ تا ۱۰ درصد ادارات و دستگاه های استان دورکاری داشته اند.

وی در خصوص روند دورکاری و کیفیت فعالیت دستگاه ها در این شرایط: گفت: اگر مبنای اجرای دورکاری صحیح باشد، به طور قطع مشکلی در روند کاری آن دستگاه و کارمندانش ایجاد نمی شود البته این موضوع بستگی به نگاه مدیران نیز دارد و برخی تنها حضور فیزیکی کارمندان خود را قبول دارند.

معاون مدیرکل اداری و مالی استانداری اصفهان با بیان اینکه اگر بخواهیم به سمت دولت الکترونیک برویم ناچاریم به سمت دورکاری برویم، تصریح کرد: مدیریت استان پیگیر دورکاری کارمندان است و بر دورکاری افرادی که در معرض خطر هستند، تاکید می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار