فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 24 دستگاه انواع خودروی احتکار شده به ارزش 19 میلیارد و 200 میلیون ریال در بازرسی از یک پارکینگ خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰ 22 May 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا میرحیدری اظهار داشت: با توجه به نوسانات قیمت خودرو در بازار داخل، طرح تشدید مبارزه و مقابله با احتکار خودرو به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی اصفهان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از دپو و احتکار خودرو در پارکینگی مطلع و بلافاصله وارد عمل شدند.

وی بیان داشت: پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی از این پارکینگ بازرسی به عمل آمد که در نتیجه ۲۴ دستگاه خودروی صفر احتکار شده کشف شد.

میرحیدری گفت: ۷ دستگاه ساینا، ۹ دستگاه تیبا، ۶ سواری پراید، یک وانت پراید و یک تیبا ۲ همگی صفر و فاقد پلاک کشف و پارکینگ پلمب شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، ارزش خودروهای مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۱۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

وی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت طلب و سودجو در زمینه احتکار و قاچاق کالا موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار