رویدادهای نمایشگاهی کشور که از هفته اول اسفند لغو شده بود، اکنون با دریافت مجوز و با رعایت پروتکل های بهداشتی، دوباره به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
کد خبر: ۸۵۳۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۳ 22 May 2020

به گزارش تابناک به نقل از شرکت نمایشگاه های استان اصفهان، بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، رویدادهای نمایشگاهی اصفهان از سوم تیرماه و دو هفته پس از شروع رویدادهای نمایشگاهی دیگر استان‌ها آغاز می‌شود.

در پی شیوع کرونا از ابتدای اسفند سال ۱۳۹۸، رویدادهای نمایشگاهی کشور و اصفهان جهت کنترل این بیماری تعطیل شد که طی چند ماه گذشته با تلاش پزشکان و پرستاران سخت‌کوش کشور، این بیماری تحت کنترل درآمده و شرایط بحرانی اندکی از کشور دور شده است.

با کنترل این بیماری، فعالیت‌هایی که پیش از این به منظور حفظ سلامتی مردم و جامعه تعطیل شده بودند، اکنون اجازه یافته‌اند فعالیت خود را دوباره آغاز کنند.

بر این اساس نمایشگاه تهران از ۲۴ خرداد، نمایشگاه گیلان از ۲۶ خرداد، نمایشگاه کرمان از ۲۵ خرداد، نمایشگاه شیراز از ۲۰ خرداد و نمایشگاه تبریز از ۱۹ خرداد فعالیت خود را آغاز خواهند کرد و به برگزاری رویدادهای نمایشگاهی می‌پردازند.

همچنین شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان نیز پروتکل‌های بهداشتی برگزاری نمایشگاه‌ها را با تایید دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تدوین کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار